به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: به طور قطع با حفظ این سه عنصر مهم و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، یکی دیگر از افتخارات نظام جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.
وی با تاکید بر اینکه در کشور نیز نیاز به وحدت، ایمان و بصیرت داریم، افزود: با استفاده از این ابزار مثلث مقدس می توانیم در مقابل تمام هجمه های دشمنان پیروز شویم.
وی با اشاره به تحرک های اخیر آمریکا مبنی بر لشگرکشی نظامی به سوریه بیان کرد: این اقدام آمریکا با شعارهای ترامپ سازگاری ندارد و این بدان معنا است که رئیس جمهوری آمریکا تصمیم گیرنده نبوده و دیگران گرداننده اصلی هستند.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه ادعاهای آمریکا از این لشگرکشی به معنای حمایت از سوریه و آزادسازی رقه، دروغی بیش نیست، افزود: این اقدام آنها برای تثبیت جایگاه خود در منطقه و حمایت از تروریست است و می خواهند جای پایی در مناطق شمالی سوریه پیدا کنند.
وی با اشاره به برگزاری مذاکرات اخیر صلح سوریه در ژنو گفت: با توجه به اینکه آمریکا در این مذاکرات میدان دار نبود و نقشی نداشت، به همین منظور برای خروج خود از انزوا نیروی نظامی وارد سوریه کرد و می خواهد یک توازن نظامی در مقابل روسیه داشته باشد.
خطیب جمعه ملایر رفع نگرانی های آمریکا از قدرت نظام جمهوری اسلامی هم برای خودشان و هم برای تروریست ها و رژیم صهیونیستی را از دیگر اهداف لشگرکشی نظامی به سوریه برشمرد و افزود: آنها با این اقدام می خواهند جایگاه خود را در منطقه مستحکم کنند.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به پیروزی های پی در پی در سوریه، حلب و عراق برای مدافعان حرم، رزمندگان جبهه مقاومت و هشت شعبی بیان کرد: پس از برچیده شدن بساط تروریست در عراق، هشت شعبی نقش برون مرزی خود را ایفا خواهد کرد که تمام نگرانی های آنها نیز از گروه هشت شعبی است.
وی همچنین هجوم مزدوران پهلوی به مدرسه فیضیه قم را یکی از مناسبت های فروردین ماه عنوان کرد و گفت: امروز کسانیکه سنگربان اسلام و ارزش های اسلامی هستند، تربیت یافته همین فیضیه و حوزه های علمیه نشات گرفته از آن هستند.
وی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت فاطمه زهرا(س) و روز زن و روز مادر و همزمان تولد مبارک امام راحل(ره) بیان کرد: زنان جامعه ما باید بدانند که نامگذاری سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به نام روز زن و مادر، رسالت و مسئولیت آنان را بیشتر و سنگین تر می کند.
حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه زنان و دختران جامعه ما باید حضرت زهرا(س) را اسوه و الگوی خود قرار دهند، افزود: حرمت زنان و دختران ما باید در خانواده حفظ شود و اهل علم، تحقیق و پژوهش و صاحبان تریبون باید جایگاه زنان ایران را در قبل و بعد از اسلام و در ادیان مختلف تبیین کنند.
وی همچنین با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت در 29 اسفندماه، فرا رسیدن سال 96 را تبریک گفت و افزود: امیدواریم سال جدید سالی پر خیر و برکت برای ملت بزرگ ایران و کشورهای اسلامی، سال نابودی دشمنان و تروریست ها در منطقه و پیروزی مدافعان حرم باشد.
حجت الاسلام برقراری از نمازگزاران، خیران، مردم و مسئولان درخواست کرد: در روزهای پایانی سال نسبت به دستگیری از فقرا، نیازمندان و محرومان بیشتر همت کرده و تلاش کنند تا هیچ خانواده نیازمندی در شب عید دست خالی نباشد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار- معصومه موسوی***انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.