** گلپایگان
مسئول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان از ارسال 62 مورد پرونده تخلف واحدهای صنفی به تعزیرات حکومتی این شهرستان در سالجاری خبر داد.
مرتضی جمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 34 مورد این تخلفات شامل گرانفروشی است افزود: درج نکردن قیمت روی کالا، تقلب، گرانفروشی، کم فروشی و صادر نکردن فاکتور از دیگر مواردی از تخلف است که با بازرسی مشترک با ارگان های نظارتی از واحدهای صنفی و گزارش مردمی به دست آمده است.
وی همچنین از 667 مورد بازرسی با بازرسی مشترک و مستقل اکیپ های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان در مدت یاد شده از واحد های صنفی این شهرستان نیز خبر داد و اضافه کرد: واحدهای صنفی متخلف درگلپایگان امسال در مجموع با ارزش حدود 175 میلیون و 170 هزار تومان تخلف به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند.
در شهرستان گلپایگان حدود پنج هزارواحد صنفی در قالب 20 اتحادیه صنفی و یک اتاق اصناف به مردم خدمت رسانی می کنند.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138

** خور و بیابانک
نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام معلم شهید مرتضی مطهری به تمامی معلمان تاریخ ، ایستادگی تا مرز شهادت است و معلمان امروز جامعه ایران اسلامی ،‌ با ایثار این پیام را به درستی درک کرده اند .
عباسعلی پوربافرانی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان خور و بیابانک افزود: اگر مراسم گرامیداشتی برای استاد شهید مطهری همه ساله در کشور برگزار می شود به دلیل علم و عالم بودن این استاد بزرگ است.
وی ادامه داد: جامعه ای که محوریت آن بر عنصر علم ، کار و دین باشد ، با عقب افتادگی ، وابستگی و سرسپردگی هیچ انسی نخواهد داشت.
امام جمعه خور و بیابانک نیز گفت: در دین مبین اسلام معلم از جایگاه بسیار والایی برخوردار است به طوری که خداوند خود را معلم معرفی می کند.
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد افزود: پس از خداوند بهترین معلم های بشریت انبیاء، اهل بیت و علمای ربانی هستند خوبیهای عالم را به ما نشان می دهند.
به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم، مسئولان شهرستان خور و بیابانک از معلمان نمونه این شهرستان تجلیل کردند.
این مراسم که با حضور نماینده شهرستان، امام جمعه، فرماندار در سالن آمفی تئاتر شهر خور برگزار شد، از 11 معلم نمونه استانی و منطقه ای با اهدای لوح سپاس قدر دانی شد.
شهرستان خور و بیابانک بیش از 650 فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.
شهرستان خور و بیابانک با 12 هزار کیلومتر وسعت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.
9860

** اصفهان
مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی استان اصفهان از افتتاح ساختمان پایگاه شهری اورژانس پیش ‌بیمارستانی شهر گرگاب خبر داد.
غفور راستین روز پنجشنبه به ایرنا گفت: ساختمان پایگاه شهری گرگاب که به همت خیران خیریه علی ابن ابیطالب(ع) شهر گرگاب احداث شده بود، به بهره‌ برداری رسید.
وی اظهار کرد: زمینی که این ساختمان در آن احداث شده است متعلق به مرکز بهداشت شهر گرگاب است که خیران ساختمانی را در آن با مساحتی بیش از 200 متر مربع احداث و بخشی از آن را در اختیار اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهر قرار دادند.
مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: این پایگاه فوریت‌های پزشکی پیش از این به مدت چند سال در کانکس مستقر بوده است.
هم اکنون استان اصفهان دارای 145 پایگاه فعال اورژانس شامل 75 پایگاه شهری، 69 پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی است.
7135/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.