حسن میرزایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح تشدید نظارت نوروزی اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اتاق اصناف ورامین از 20 اسفند ماه سال گذشته تا 20 فروردین ماه امسال در مناطق مختلف شهرستان اجرا شد که طی آن 3 هزار و 715 بازرسی از سوی بازرسان صنعت، معدن و تجارت و 3 هزار و 178 مورد بازرسی از سوی اتاق اصناف انجام شد.
وی افزود: با اجرای این طرح، 219 پرونده تخلف شامل 150 پرونده از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت و 79 پرونده از سوی اتاق اصناف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
میرزایی ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را 865 میلیون و 987 هزار و 320 ریال اعلام کرد که بیشترین تخلف صورت گرفته مربوط به گرانفروشی است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: در طول اجرای طرح تشدید نظارت نوروزی، مردم ورامین 307 بار با سامانه 124 تماس گرفتند که پس از رسیدگی به موارد اعلام شده، 98 پرونده تخلف برای واحدهای مختلف صادر شد.
وی افزود: در طول زمان اجرای این طرح، از واحدهای خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی شهرستان ورامین نیز بازدید به عمل آمد که تخلفی در این حوزه مشاهده نشد.
**کارگاه غیر مجاز تولید بستنی در ورامین پلمپ شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین همچنین از پلمپ یک واحد تولید غیر مجاز بستنی یخی در این شهرستان خبر داد.
وی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تولید بستنی یخی در یکی از مناطق ورامین، رسیدگی به این پرونده دردستور کار قرار گرفت.
وی گفت : بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین پس از دریافت حکم قضایی و با همراهی پلیس اماکن به این مکان ورود کرده و در بازرسی از آن، 250 کارتن 60 عددی بستنی یخی فالوده ای، 80 کیلوگرم فالوده و 200 کیلوگرم شربت آب‌لیمو غیربهداشتی به ارزش 75 میلیون ریال را کشف کردند.
میرزایی افزود: پرونده تخلف متصدی این واحد غیر مجاز به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.