قربان انوشه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این انبارها 918 کارتن پودر شوینده، هفت تن قند و شکر، 6 هزار و 306 بسته ماکارونی و یک تن و 344 کیلوگرم رب گوجه فرنگی، 120 کیلوگرم چای خارجی، سه هزار و 320 کیلوگرم عدس و 10 تن انواع برنج فاقد مجوز احتکار شده بود.
وی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را چهار میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: محتکران پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند تا خارج از نوبت و در سریع ترین زمان ممکن احکام آنان صادر شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده بیان کرد: پنج بازرس در این شهرستان به صورت فعال حضوری مستمر دارند تا از بروز هر گونه تخلف جلوگیری شود.
انوشه با اشاره به بازرسی مداوم از انبارهای نگهداری کالا در نقده اضافه کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار با شماره تلفن شبانه روزی 124 بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا در روزهای اخیر انبارهای مختلف احتکار در استان های گوناگون کشف و اقلام آن برای توزیع در اختیار نهادهای مرتبط قرار گرفته است.
گرانی و مساله تحریم این روزها با تحلیل های متفاوتی روبرو بوده اما بدون شک یکی از رایج ترین علل گرانی، احتکار کالاها از سوی برخی افراد سودجو و ناامنی در عرضه آنهاست.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.