علی اکبر مرتضایی قهرودی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از سه میلیارد و 908 میلیون ریال از این کمک ها نقدی و سایر آنها غیر نقدی بوده که با همکاری جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان جمع آوری شد.
وی بیان کرد: 17 نفر نجاتگر به همراه 6 هزار و 84 چادر امدادی، یکهزار و 920 تخته پتو و یکهزار تخته موکت از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان به مناطق سیل زده کشور فرستاده شده است.
فرماندار ویژه کاشان با اشاره به راه اندازی نانوایی و آشپزخانه سیار در برخی نقاط سیل زده کشور از سوی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اضافه کرد: افزون بر 45 نفر از بسیجیان و 88 نفر از گروه های جهادی نیز به همراه 10 وسیله نقلیه امدادی و پشتیبانی برای کمک به سیل زدگان فرستاده شده اند.
وی عنوان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان نیز با در همکاری با جمعیت هلال احمر، هماهنگی حمل کمک های مردمی با 32 دستگاه تریلر و کامیون را عهده دار شد.
مرتضایی قهرودی با اشاره به 10 میلیارد و 90 میلیون ریال کمک های غیرنقدی مردم شهرستان کاشان، این کمک ها را شامل نان خشک، مواد خوراکی، پوشاک، لوازم بهداشتی، چکمه و کفش، شیرخشک، آب، میوه، نان، آرد و سایر خوراکی ها مانند کنسرو و همچنین وسایل گرمایشی، فرش و سایر لوازم خانگی برشمرد.
به گزارش ایرنا، بارندگی های شدید و سیل از بیست و هشتم اسفندماه گذشته آغاز شد که استان های گلستان، مازندران، ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد را در شرایط اضطراری قرار داد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.