به گزارش ایرنا سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با مجاهدت نیروهای انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در یک سال گذشته 35 تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.
سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم معرفی فرمانده انتظامی شهرضا در محل فرمانداری این شهرستان افزود : سال گذشته 25 هزارسوداگر مرگ در استان دستگیر، هزار و 200 کانون جرم پاک سازی و با 162 باند مواد مخدر در استان برخورد شد.
وی با اشاره به نامگذاری سال به نام رونق تولید بیان داشت: لازمه رونق تولید مبارزه با قاچاق کالاست و در سال گذشته بیش از 4 هزار پرونده قاچاق کالا تشکیل ، 900 وسیله نقلیه حمل کالای قاچاق و80 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان توقیف شد.
فرماندار شهرستان شهرضا نیز ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درفهرست گروه های تروریستی گفت: اکنون 80 میلیون نفر جمعیت کشور پاسدار سپاه هستند.
علی اصغر رفیعی نژاد با اشاره به گستردگی وظایف نیروی انتظامی در سطح جامعه تصریح کرد: هدف شورای تامین شهرستان ایجاد امنیت برای عموم مردم با تاکید بر رفاقت و همدلی اعضای این شوراست.
در پایان این مراسم همچنین از سرهنگ حسین باباکلانی فرمانده سابق انتظامی شهرضا قدردانی و به جای وی سرهنگ کاظمزاد که پیش از این عهده دار فرماندهی انتظامی نائین بود ، معرفی شد.
سرهنگ باباکلانی روز گذشته به عنوان فرمانده انتظامی نجف آباد معرفی شد.
شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود160هزارنفر در 70 کیلومتری جنوب اصفهان قراردارد.
/ 6022 / پ/7144
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.