به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، در پایان این دیدار این تیم میزبان بود که توانست با 2 گل زیبای ارسال مطهری بازیکن گلزن خود میهمان خوزستانی خود را شکست دهد.
در این دیدار از ابتدای بازی بازیکنان ذوب آهن حملات گسترده ای را بر روی دروازه حریف آغاز کردند که چندین موقعیت خوب را از دست دادند و در دقیقه 18 این دیدار ارسال فخرالدینی را گروسیان دروازه بان حریف جمع کرد تا این موقعیت برای ذوب آهن نیز از دست برود.
همچنین در موقعیتی دیگر ضربه زیبای اوساگوآنا با فاصله کمی از کنار دروازه تیم استقلال خوزستان به بیرون رفت، بازیکنان تیم استقلال خوزستان نیز در ضد حملات موقعیت هایی روی دروازه حریف به وجود آوردند که در دقیقه 36 ضربه وحید خشتان بعد از برخورد به تیرک عمودی ذوب آهن اوت شد.
تیم ذوب آهن در اواخر نیمه اول به حملات خود افزود تا این که در دقیقه 40 ارسلان مطهری توانست با تیز هوشی با ضربه چپ زیبایی دروازه استقلال خوزستان را باز کند تا تیم ذوب آهن نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر به سود به تمام کند.
نیمه دوم این تیم ذوب آهن بود که بر حملات خود افزود تا این که در دقیقه 72 دوباره ارسلال مطهری در یک موقعیت تک به تک گل دوم خود و تیم ذوب آهن را به ثمررساند.
بازیکنان تیم استقلال خوزستان که در خط دفاعی و میانه های میدان نماهنگ بودند نتواستند از ضد حملات خود بهره ببرند و در گلزنی ناموفق ظاهر شدند، ذوبی ها در دقیقه 69 نیز توسط حدادی فر صاحب گلزنی شد که این بار دورازه بان ذوب آهن توپ را جمع کرد و مانع گلزنی تیم حریف شد، در پایان این دیدار با نتیجه دو صفر به سود ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.
در این دیدار وحید محمدزاده ، کریستین اوساگوانا و قامس حدادی فر ازتیم ذوب آهن و وحید خشتان ، مهرداد پورابوالقاسم از استقلال خوزستان از داور اخطار گرفتند.
در این دیدار برای ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان: رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، علیرضا چراغعلی (تعویض دقیقه47 قاسم حدادی فر)، مهران درخشان‌مهر (تعویض دقیق 75با محمدرضا عباسی)، محمدرضا حسینی، ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا (تعویض دقیقه 57 زبیر نیکنفس) بازی کردند.
همچنین در تیم استقلال خوزستان با سرمربی گری کریم قنبری فرزین گروسیان، میثم کریمی، سید ساسان شیرمردی، رضا نعامی( تعویض دقیقه 68با ناصر قلاوند)، مهرداد پورابوالقاسم، وحید حمدی‌نژاد( تعویض 82 حسین پور حمیدی)، مصطفی کیانی، مجتبی رمضانی، وحید خشتان، رامین داوودی و رضا درویشی( تعویض دقیقه56 با سعید زارع) باز ی کردند.
این دیدار را علیرضا فغانی با کمک‌ های محمد راهی و حمید نادری‌بلداجی قضاوت کردند.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.