به گزارش ایرنا، جرج لیکنز عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با استقلال تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اختلاف 2 امتیازی تیم فوتبال تراکتورسازی با تیم استقلال، افزود: همه از اهمیت این بازی خبر دارند و به حمایت هواداران نیاز داریم.
وی با بیان اینکه آنالیز خوبی از تیم استقلال بدست آورده است، خاطرنشان کرد: ما می ‌دانیم که استقلال نفرات خوبی در اختیار دارد و حتی از چند ملی پوش در ترکیب خود بهره می ‌برد.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریزی در خصوص بازیکنان غایب تیمش اعلام کرد: تنها مصدوم تیم تراکتورسازی علی اسماعیلی است که از ناحیه پا دچار مشکل شده است و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.
وی درباره وضعیت کوین کنستانت هم گفت: کوین بازیکن بزرگی است ولی از زمان حضورش در تراکتور از نظر بدنی وضعیت آماده‌ ای نداشته و ما تلاش می کنیم تا او را به شرایط ایده‌آل برسانیم .
سرمربی بلژیکی تراکتور با بیان اینکه ساسان انصاری و اکبر ایمانی بازیکنان جدید ما هستند که نیاز به زمان بیشتری دارند تا با تیم هماهنگ شوند، اضافه کرد: پهلوان یک مشکل شخصی داشت که حالا برطرف شده و می تواند در اختیار تیمش باشد.
لیکنز گفت: با توجه به شناختی که از بازیکنانم دارم بهترین چیدمان را در مصاف با حریفان انجام می دهم.
سرمربی تیم تراکتورسازی با دعوت از هواداران پرشور تراکتور به ورزشگاه افزود: فردا هواداران زیادی به ورزشگاه می ‌آیند و ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا به پیروزی دست یابیم.
به گزارش ایرنا، تیم تراکتور سازی با کسب 30 امتیاز و حفظ جایگاه چهارمی جدول لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت 15 و 30 دقیقه به مصاف تیم استقلال 28 امتیازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز می رود.
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.