به گزارش ایرنا کریم قنبری روز پنجشنبه پس از شکست یک بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: در روزی که دروازه ‌بان‌ ما حتی یک واکنش مهم نداشت، نتیجه را واگذار کردیم که از این بابت بسیار ناراحت هستم.
وی ضمن تبریک به تیم پیکان بابت این پیروزی گفت: آنها تحت هر شرایطی سه امتیاز را گرفتند در حالی که ما به لحاظ ارائه یک فوتبال جذاب و تاکنیکی خیلی برتر از حریف بودیم.
سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستانت افزود: امروز به خصوص در نیمه دوم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دادیم و واقعا فوتبال خوزستان را به نمایش گذاشتیم.
وی با بیان اینکه به آینده تیم امیدوارم اگرچه بازیکنان نیاز به خودباوری دارند، اظهار داشت: من به بازیکنان جوانم اعتقاد دارم اما یک سری اتفاقات مثل خطر کسر امتیاز به بچه‌ ها فشار آورده است که باید این موارد را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: موقعیت‌ های زیادی در بازی‌ های قبل خلق کردیم اما در امر گلزنی موفق نبودیم لذا باید از لحاظ روحی و روانی به جایی برسیم که این توپ ‌ها تبدیل به گل شوند.
قنبری افزود: ما در بازی‌ های قبل بالای 10 موقعیت گل داشتیم و در این بازی از پنج موقعیت ‌‌مان می ‌توانستیم حداقل به یک یا 2 گل برسیم که متاسفانه این گونه نشد.
وی درخصوص عدم حضور وحید نامداری در این دیدار گفت: نامداری تاکنون در همه بازی‌ های قبل ما حضور داشته است اما هفته گذشته در تمرینات نبود لذا تصمیم گرفتم در این بازی از او استفاده نکنم.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پیکان به پایان رسید.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.