به گزارش خبرنگار ایرنا ، کریم قنبری زاده عصر جمعه در پایان دیدار تیم های سپیدرود و استقلال خوزستان در مصاحبه پس از بازی در رشت اظهار داشت: فوتبال خوزستان لیاقت بیشتری دارد و امیدواریم که با کسب نتایج لازم در بازی های آتی، در لیگ برتر ماندگار شویم.
وی افزود: البته از کریم بوستانی سرمربی این تیم که سه شنبه گذشته از جمع ما جدا شد نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم چون زحمات زیادی برای استقلال خوزستان کشیده و امیدواریم که بتوانیم با ماندن در لیگ برتر جواب زحمات این مربی و طرفداران خود را بدهیم.
قنبری زاده به بازی برابر سپیدرود رشت اشاره و بیان کرد: در این دیدار همه کمک کردند که بازی خوبی را انجام دهیم و گرچه می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم اما در نهایت با به ثمر رساندن دو گل، پیروز این دیدار شدیم.
وی ادامه داد: در دیدارهای قبلی نیز به خصوص در بازی برابر ماشین سازی تبریز فرصت های زیادی بدست آورده بودیم اما امیدواریم که در بازی های آینده از فرصت های خود بهتر استفاده کرده و موقعیت های ما تبدیل به گل شود.
قنبری زاده در مورد درگیری های پس از بازی نیز گفت: ما به هیچ وجه رفتارهای غیراخلاقی را تایید نمی کنیم و آن را محکوم می‌کنیم اما بازیکنان جوان ما که سختی های زیادی را تحمل کردند دستخوش احساسات شدند و از این بابت عذرخواهی می کنم.
مربی استقلال خوزستان اضافه کرد: به هرحال در این دیدار سخت پیروز شدیم و اگر هم نمی توانستیم این سه امتیاز را کسب کنیم باز به ماندن در رقابت ها امیدوار بودیم چون 10 بازی دیگر پیش رو داریم و هدف ما این است که با قدرت در بازی های آینده ظاهر شویم.
وی در پایان به شایعه بازگشت شش امتیاز کسرشده از استقلال خوزستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ما کاری به این شش امتیاز کسر شده نداریم چون برگرداندن این شش امتیاز بسیار سخت است و به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در لیگ برتر ماندگار شویم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان عصر جمعه در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر یک میزبانش را شکست داد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.