به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های ماشین و تراکتورسازی با اشاره به فشار روانی زیاد قبل از بازی بر تیمش افزود: فشار روانی به قدری زیاد بود که بازیکن ما پاس گل به حریف داد.
مهاجری یادآوری کرد: همین فشار روانی موجب شد در 15 دقیقه ابتدایی 3 موقعیت را خراب کنیم، زیرا فشار روانی به قدری زیاد بود که بازیکن ما پاس گل به حریف داد.
سرمربی تیم سبزقبا های تبریز اضافه کرد: هیچ تیمی به اندازه ما به تراکتورسازی این قدر فشار نیاورده بود؛ حتی در بازی های قبل تراکتورسازی، سپاهان و استقلال نیز که انگیزه قهرمانی دارد، نتوانستند تراکتور را اذیت کنند.
وی ادامه داد: در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و گلی که دریافت کردیم به نظرم مشکوک به آفساید بود.
مهاجری اظهار کرد: غیبت عزیز معبودی خیلی برای ما گران تمام شد، اما محسن یوسفی امروز بازی خوبی کرد.
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌ سازی در مورد تیم تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی بازیکنان بزرگی دارد و آنها به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند؛ اگر بازیکنانم تمرکز داشتند می ‌توانستند به گل برسند و نتیجه بازی را تغییر دهند، ولی فشارهای موجود باعث شد شاگردانم دچار اشتباه شوند.
ماشین سازی امروز با شکست 2 بر صفر مقابل تیم همشهری خود با 22 امتیاز در رده یازدهم و تیم تراکتورسازی با 40 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.