مهدی خضری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از 25 اسفند ماه تا 17 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
وی گفت: این طرح با عنوان 'سین هشتم، سفر ایمن' با استقرار گشت های راهداری در نقاط مستعد تصادف استان اصفهان برگزار می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار داشت: یک هزار و 800 اتوبوس وظیفه جابه جایی مسافران نوروزی را برعهده دارند.
به گفته وی، 47 مجتمع خدماتی - رفاهی برای سرویس دهی به مسافران نوروزی استان اصفهان آمادگی دارند.
خضری بیان کرد: در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، امسال نیز مانند سال ‌های گذشته مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی استان آماده خدمات ‌دهی به مسافران هستند.
وی افزود: تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای این است که سطح خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری نسبت به گذشته بهبود پیدا کند.
استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.
بیش از 41 هزار دستگاه خودرو با 48 هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می کنند که نزدیک به10درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شوند.
459 شرکت حمل و نقل بار، 6 پایانه حمل بار، 26 پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و 47 مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان وجود دارد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و500 کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
6022/ 7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.