به گزارش ایرنا، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در این مراسم گفت : تلاش ما بر این است که کمک کنیم تمام زنجیره تولید همچون کشتارگاه، عرضه میدان دام، فراآوری شیر و لبنیات در این منطقه را تامین مالی کنیم.
اصغر نورالله زاده افزود: این واحد تولیدی برای دامداری های کوچ باید نقش پشتبیان خوبی را داشته باشد و همانند یک لوکوموتیو که واگن ها را به سمت خود حمل می کند این واحد تولیدی چنین نقشی را ایفا می کند.
وی اظهار امیدواری کرد با هماهنگی مدیرکل کار و تعاون اجتماعی استان در قالب یک طرح تمام واحدهای ین روستا را احیا کنیم.
نورالله زاده با اشاره به موضوع سرمایه در گردش در این طرح ها تصریح کرد: سعی می کنیم در این راستا اقدام های مناسبی را انجام دهیم و این طرح را تکمیل نماییم.
بخشدار ورزنه با قدردانی از حضور مسوولان در منطقه افزود: در این منطقه 30 سال سرمایه گذاری وجود نداشت و اگر هم کسی برای سرمایه گذاری اقدام می کرد با توجه به مشکلات اقتصادی کاری صورت نمی گرفت.
صادقی با بیان اینکه این منطقه نیاز به حمایت و توجه مسوولان دارد، گفت : طرح تولیدی دام و طیوردر ابتدا با 200 عضو تشکیل شد و اکنون اعضای این طرح به 400 نفر رسید که توسط نیروهای مردمی و خود بخش ورزنه با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید پا گرفت که اهمیت دارد.
مدیر عامل شرکت دام طیور سپاهان گفت: این واحد در سال 1390 با یک مجموعه خانگی راه اندازی شد.
وی با اشاره به این موضوع که در منطقه بن رود(ورزنه) حدود هزار و 400 دامداری کوچک وجود دارد که حدود 60درصد آنها با 50 درصد ظرفیت تولید کار می کنند و یا تعطیل هستند.
زارعی افزود : برای این شرکت پنج میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شد که بخشی از آن توسط صندوق کارآفرینی امید و بخش دیگر آن را اعضای این تعاونی تامین کردند.
وی ادامه داد : در این شرکت بسته بندی گوشت، فرآوری لبنیات، کشتارگاه دام و میدان عرضه دام را خواهیم داشت که نیاز به تسهیلات بیشتر داریم.
م/س- 6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.