معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از صدور موافقت اولیه جهت تاسیس 21 مجموعه گردشگری و اقامتگاه بومگردی جدید در پهنه استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمید امینی ادامه داد: از مجموع طرح‌ها و درخواست‌های ارائه شده توسط سرمایه‌گذاران گردشگری استان به ترتیب مجوز اولیه جهت تاسیس 11 طرح گردشگری و همچنین 10 طرح تاسیس اقامتگاه بومگردی صادر شد.

وی در رابطه با طرح‌های مصوب در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری استان اظهار داشت: از مجموعه طرحهای ارائه شده مجوز تاسیس 3 هتل و یک مهمانپذیر در شهر اصفهان به ویژه در محورهای شمالی، مرکزی و جنوبی شهر و مجوز اولیه تاسیس 1 اقامتگاه سنتی با مرمت قلعه تاریخی حوزه شهر بهارستان، مجوز اولیه تاسیس دو اقامتگاه سنتی در محور تاریخی اصفهان و مجوز اولیه تاسیس یک سفره خانه سنتی در محور تاریخی بازار اصفهان صادر شد.

معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان افزود: از دیگر طرحهای مصوب در این نشست می‌توان به صدور موافقت اصولی اولیه تاسیس یک مجتمع گردشگری در شهر شاهین شهر از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه و همچنین صدور موافقت اصولی اولیه جهت تاسیس دو مجتمع گردشگری در روستای "زفره" در محور تاریخی شرق شهرستان اصفهان و شهرستان خوانسار و همچنین صدور موافقت اصولی با تاسیس یک مجتمع گردشگری در شهرستان خمینی شهر اشاره کرد.

وی با اشاره به نشست کمیته بومگردی‌های استان گفت: کمیته تاسیس اقامتگاه‌های بومگردی استان نیز با محوریت طرحهای بومگردی شمال استان برگزار و از مجموع طرحهای ارائه شده ، مجوز اولیه جهت تاسیس 10 اقامتگاه بومگردی در شمال استان صادر شد.

امینی یادآورشد: موافقت اصولی اولیه جهت تاسیس 3 اقامتگاه بومگردی در روستای "مرق" از توابع کاشان و موافقت اصولی اولیه جهت 3 اقامتگاه بومگردی در شهر "برزک" و روستای "سادیان" از توابع شهر برزک صادر شد.

وی اظهار داشت: موافقت اصولی اولیه جهت تاسیس 4 اقامتگاه بومگردی به ترتیب در منطقه فین بزرگ در غرب کاشان، قلعه تاریخی مشهد اردهال، روستای "خرمدشت" و روستای "بارونق" از توابع کاشان نیز صادر شد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.