به گزارش ایرنا، سید محمد بطحایی شامگاه روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان مبارکه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های این وزارتخانه برای اسکان فرهنگیان در این ایام افزود: در ایام تعطیلات عید نوروز خدمات گردشگری به فرهنگیان ارائه می شود و امسال با تخصیص اعتبارات، کیفیت خدمات را افزایش پیدا خواهد کرد.
وی اظهارداشت : اولویت ارائه خدمات در ایام نوروز برای معلمان و نیروهای آموزش و پرورش است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که مدرسه فضای مناسبی برای ارائه خدمات به مسافران نیست ، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا به صورت موقت نیاز مسافران فرهنگی را که از یک شهر عبور می کنند را برای یک شب تامین کنیم.
وی اضافه کرد: استان های خوزستان ، اصفهان و خراسان رضوی در سال گذشته بیشترین پذیرش گردشگران نوروزی را داشتند و پیش بینی می شود امسال این سه استان بیشترین پذیرش را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، مرکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان شهرستان مبارکه با هدف خدمت رسانی اقامتی به معلمان، امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.
این مرکز در زمینی به مساحت 14 هزار مترمربع و زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع در یک طبقه با 53 میلیار ریال اعتبار از محل درآمدهای اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان به بهره برداری رسید.
این مرکز ظرفیت پذیرایی بیش از یکهزار نفر در 2 سالن را دارد و دارای سه سوئیت، سالن غذاخوری، رستوران و کافی شاپ است.
شهرستان مبارکه با 150 هزار نفر جمعیت در در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
/6026/7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.