آیت الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای حریم امنیت در اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: امام امت فرمود ما را بکشید تا ملت ما بصیرتر، آگاه تر و منسجم تر باشد.
وی بیان کرد: مردم می دانند که این اتفاقات به دست عناصر و مزدوران آمریکا و اسراییل یا به وسیله مزدور و خودفروخته ای که در کشورهای عربی به سر می برند، صورت می گیرد.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهار شنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 12 نفر دیگر زخمی شدند.
دراین حادثه شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و درچه پنج شهید، فولادشهر یک شهید، نجف آباد 2 شهید، شهرضا 2 شهید، شاهین شهر یک شهید، سمیرم 2 شهید، فلاورجان یک شهید، خور یک شهید، کاشان سه شهید، چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل هم یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
شهیدان مرزبان مدافع حریم امنیت ایران اسلامی از لشکر 14 امام حسین (ع ) و متعلق به 14 شهر و شهرستان استان اصفهان هستند.
حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی و حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع این شهدا حضور داشتند.
9913/6020/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.