وحید یعقوبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان مهمترین عامل خنثی کننده شبیخون فرهنگی دشمنان علیه اسلام ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در مقابل توطئه های دشمنان مصون نگه می دارد، اظهار کرد: در جامعه ای که الگوی مردمش فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت باشد، دشمن پیروز میدان نمی شود.
وی یاد آور شد: به منظور ترویج هنرمندانه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان با شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و با بهره گیری از توان و ظرفیت هنری دانش آموزان این نمایشگاه دانش آموزی برپا شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج خاطر نشان کرد: در این قدام فرهنگی ، تصاویر شهدای مدافع حرم ، شهدای انقلاب از جمله شهدای دانش آموز دبیرستان دهخدا به تصویر کشیده شده است.
یعقوبی تصریح کرد: دانش آموزان این ناحیه در طلوع خورشید علم آموزی و دانش با امام و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.
وی اضافه کرد: تقارن اول مهر ،بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) حاوی این پیام است که حاصل مکتب تعلیم و تربیت باید انسان هایی آزاده و وارسته باشد تا درس آزادی و آزادگی معنا و مفهوم یابد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: چه لاله های دل سوخته ای که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا آرامش و امنیت در این کشور حکم فرما گردد.
یعقوبی افزود: انتظار می رود: دانش آموزان با قدر دانستن این ایام فرصت را مغتنم شمرده و در راه کسب علم و دانش ساختن آینده ای بهتر برای ایران اسلامی بکوشند.
وی بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان دایر است.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده:محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.