به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی جمعه شب در مراسم وداع 27 شهید مدافع حریم امنیت در ناحیه امام صادق اصفهان افزود: آرزوی شهدا رسیدن به کمال رشد بشری است و به این آرزوی خود دست یافتند و وظیفه ای بر دوش سایران می گذارند که حمایت از اهداف و آرمان های آنهاست.
وی با بیان اینکه این جریان ها نشان از رویش انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: این جوانان در عرصه سازندگی و آبادانی و ایجاد امنیت در مناطق مرزی فعال بودند و با خون خود این مسیر را آبیاری کردند.
عضو خبرگان رهبری اظهارداشت : ما در این مراسم با خدا عهد و پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون راه این شهدا را ادامه دهیم و شهادت این عزیزان در رگهای جوانان نسل چهارم و پنجم انقلاب تزریق می شود تا با قوت و قدرت بیشتر این مسیر را ادامه دهند.
مهدوی با اشاره به پیشگامی اصفهان در انقلاب و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: تقدیم این شهدا در آستانه دهه پنجم انقلاب تجلی پیشگامی اصفهان در این مقطع از انقلاب است.
وی تصریح کرد : حضور شما دشمنان را تا سالهای سال مایوس و انقلاب را بیمه خواهد کرد.
عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
شهیدان ابراهیم صیادی و سیدثارالله موسوی از کاشان، امید اکبری از اردستان، سید ابوالفضل موسوی و میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل، محسن صفری و محمدتقی مهرابی از فلاورجان، یونس امیری از فولادشهر لنجان، اسماعیل کرمی از خمینی شهر، عباس کوهی از خوروبیابانک
محمد صابری و علیرضا پناه پوری و مهدی نوروزی از سمیرم، از شهدای این فاجعه هستند.
همچنین شهیدان روح الله بابایی از حسن رباط میمه، علی اکبر قبادپناه از شهرضا، علی خادمی از شاهین شهر، سعید سلیمی از تیران و کرون، داوود میرزایی از چادگان و شهیدان حسن مجیدی، مرتضی فاضل، حسین قدیری، رضا رحیمی از اصفهان و عبدالرضا بروجی از بهارستان اصفهان، حسنعلی ترکیان از درچه، ابراهیم براتی از درچه، یحیی براتی از درچه، حیدر براتی از درچه دیگر شهدای این جمله ناجوانمردانه تروریستی هستند.
6026//7134/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.