جعفر عسگری روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن نصف جهان در گفت و گو با ایرنا با بیان این که حضور پر شور مردم در راهپیمایی امروز به یک معجزه شباهت داشت، افزود : مردم ایران اسلامی امروز به جهانیان نشان دادند فهیم و صبورند و انقلاب خود را دوست دارند و به خون پاک شهدا احترام می گذارند.
وی اظهارداشت: ملت ایران به پاس و حرمت ولایت و خون شهدا این صحنه و حماسه را خلق کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به این که راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شد، گفت: مسوولان نظام اسلامی باید بیشتر قدر مردم صبور را بدانند و برای خدمت صادقانه به آنها با تمام وجود وارد میدان شوند.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار، جواب خود را گرفتند.
عسگری با بیان این که حضور پرشور مردم در صحنه بهترین جواب برای دشمنان است، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی دریافتند که تحریم های ظالمانه هیچ تاثیری بر مردم ایران ندارد.
به گفته وی دشمنان گمان می کنند می توانند با تحریم و فشار اقتصادی ملت ایران را از پای درآورند، غافل از این که مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران با خدا عهد بستند و با ایمان انقلاب کردند و برای رفاه و مسائل مادی دست از انقلاب خود نمی کشند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهر اصفهان نیز با حضور پر شور و حماسی قشرهای مردم و مسوولان از مسیرهای هشتگانه در مرکز استان به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.
/6026/7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.