به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل پایگاه سلامت و اورژانس 115 محله فتح‌ آباد، مرکز درمانی و سلامت محله وازیچه، واحد گلخانه و تولید سبزی و سیفی در شهر کوشک، یک واحد دامپروری و تولید شیر بوده است.
همچنین امروز کلنگ احداث پایگاه سلامت محله منطقه هفتصد دستگاه خمینی ‌شهر به زمین زده شد.
پایگاه اورژانس فتح ‌آباد به مساحت 950 مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال با مشارکت خیرین افتتاح شد.
مرکز خدمات سلامت هفتصد دستگاه به مساحت هزار مترمربع و 600 متر مربع زیربنا با اعتباری حدود12 میلیارد ریال دیگر طرح امروز بود که با حضور مسوولان عملیات ساخت آغاز شد.
پایگاه سلامت محله وازیچه با مشارکت حاج محمود نقیه از خیرین استان اصفهان در زمینی به مساحت 700 متر و بیش از هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه به بهره برداری رسید.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان بعد از این آیین در جمع خبرنگاران گفت : مشارکت بخش خصوصی، خیرین و مردمی از سیاست‌ های نظام و انقلاب و دولت نکته قابل‌ توجه امروز در طرح‌ های افتتاح ‌شده در این شهرستان است.
علی‌ اصغر ذاکری ادامه داد: در تمام طرح ها امروز مشارکت مردمی و بخش خصوصی با دولت به‌ خوبی آشکار بود.
وی اضافه کرد : مشارکت بخش خصوصی با دولت در اجرای طرح‌ های خمینی‌ شهر، نشان می‌ دهد در چهل ‌سالگی انقلاب مردم همچنان به‌ نظام و انقلاب اعتماد و اطمینان دارند و این مشارکت برای ما افتخار است.
ذاکری تصریح کرد : اعتماد مردم به مجموعه نظام و سیاست‌ های دولت در خصوص توسعه و اتمام طرح ‌های نیمه ‌تمام دولتی در حوزه سلامت ،خدمات درمانی و اشتغالزایی بهترین پشتوانه و افتخار برای ما مسئولان استان و شهرستان است.
به تاکید وی باید تلاش کرد از اعتماد و پشتوانه حمایت مردمی برای رونق هر چه بیشتر استان در رفع مشکلات کنونی استفاده کنیم تا بتوانیم از بحران ‌های به وجود آماده توسط دشمنان نظام و انقلاب عبور کنیم.
مدیرکل امور شهری استانداری اصفهان تصریح کرد: مهمترین محور دیدگاه مسئولان استان برای مشکلات شهرستان خمینی ‌شهر، افزایش رونق اقتصادی و کشاورزی است.
ذاکری ادامه داد : این شهرستان نشان داده ظرفیت بالائی در بخش رونق پرورش گل و محصولات گلخانه دارد، حمایت از کشاورزان و باغداران برای اجرای روش‌ های نوین گلخانه‌ای و آبیاری قطره‌ای به ‌جای آبیاری سنتی، بهترین جایگزین برای حفظ رونق‌ بخش کشاورزی و اشتغالزائی شهرستان است.
6026/7145
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.