به گزارش ایرنا، فرماندار نطنز در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: طرح کارخانه سنگبری در شهرک صنعتی اوره نطنز با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید که با ظرفیت تولید سالانه 55 هزار تن، 120 فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده است.
یوسف حسنی افزود: کارخانه لبنیات در منطقه سرآسیاب بادرود با ظرفیت تولید روزانه 40 تا 50 تن شیر نیز به بهره برداری رسید که با 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری، نزدیک به هشت نفر اشتغالزایی دارد.
وی بیان کرد: طرح خیرساز مدرسه استثنایی رضاخواه نطنز نیز که در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع به اجرا درآمده بود، در قالب 6 کلاس درس با اعتبار 13 میلیارد ریال راه اندازی شد.
فرماندار نطنز همچنین از آغاز عملیات اجرایی طرح جاده آنتنی خالد آباد به طول چهار کیلومتر با 80 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دولتی و کمک خیرین خبر داد.
وی اضافه کرد: پژوهش سرای دانش آموزی بخش امامزاده با زیربنای 700 مترمربع و پیش بینی اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال و زورخانه ورزشی قمر بنی هاشم نطنز با مساحت 800 مترمربع و پیش بینی اعتبار 6 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی استاندار اصفهان و هیات همراه پیش از افتتاح و کلنگ زنی طرح ها در بدو ورود به نطنز ابتدا در گلزار شهدا و سپس در آستان امامزادگان آقا علی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) حضور یافته و از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در این شهرستان نیز دیدن کردند.
یک هزار و 279 طرح در مجموع با ارزش 20 هزار و 600 میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان اصفهان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.