به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز یکشنبه در جمع کادر پزشکی بیمارستان غرضی در حاشیه افتتاح طرح استاندارد سازی اورژانس این بیمارستان در سالن اجتماعات افزود: همچنین 950 میلیارد ریال به داروخانه های آموزشی که داروهای خاص را تامین می کنند، بدهی داریم که نیاز به توجه ویژه دارد.
وی با بیان اینکه مردم اصفهان نیازمند ارائه خدمات بالاتری هستند، تصریح کرد: بیمارستان شریعتی در نقطه خوبی از شهر واقع شده اما نیازمند توسعه است که به لحاظ فیزیکی امکان توسعه بیشتر این بیمارستان وجود ندارد.
به گفته وی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تامین مواد اولیه با مشکلات جدی مواجه هستند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه رئیس جمهور و هیات دولت بر تمامی مسائل، معیشت و مشکلات مردم تاکید دارند، بیان کرد: اصفهان استانی است که از محرومیت بالایی برخوردار بودند اما متاسفانه مسوولان تنها قسمتی را می بینند.
به گفته وی در چند کیلومتر استان و شهر اصفهان نمودهایی از محرومیت دیده می شود که نظیر آن حتی در سیستان و بلوچستان نیست.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کارگران این شهر و کارگرانی که از دیگر نقاط کشور به این استان مراجعه می کنند هیچ جایگاه برای استراحت ندارند که نیاز است تدبیری در این زمینه اندیشیده شود تا راندمان کارگران بالا برود.

** 180 هزار میلیارد تومان دولت به تامین اجتماعی بدهکار است
رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: بیش از 180 هزار میلیارد تومان دولت به تامین اجتماعی بدهکار است که این بدهی باید پرداخت شود.
عبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه کارگران با مشکلات و مسائل خاصی دست و پنجه نرم می کنند، افزود: کارگران با چهار میلیون ریال حقوق و با شرایط فعلی کشور نمی توانند معاش خود را بگذرانند.
وی بیان کرد : حوادث ناشی از کار بالا رفته است و بحران حاصل از تحریم ناجوانمردانه آمریکا بدون هیچ منطق و تصویبی از مراجع حقوقی بین المللی برخوردار است.
رئیس خانه صنعت و معدن ایران با اشاره به بازگشایی سد زاینده رود گفت: با بازگشایی سد و جریان آب در زاینده رود، نشاط در چهره مردم دیده شد که امیدواریم دولت فکری به حال وضعیت زاینده رود و آب این استان داشته باشد.
به گزارش ایرنا، طرح های آماده بهره برداری در ایام دهه فجر در اصفهان، بهره برداری از پروژه استاندارد سازی اورژانس بیمارستان غرض بهره برداری رسمی از بخش NICU بیمارستان غرضی و بهره برداری رسمی از درمانگاه تامین اجتماعی تیران و کرون از جمله این طرح ها هستند.
بیمارستان غرضی اصفهان در منطقه شمال شهر اصفهان قرار گرفته و اورژانس آن پوشش دهنده حودث ترافیکی شهری مناطق شمال اصفهان و حوادث جاده ای آزادراه اصفهان- کاشان و نیز اصفهان- دلیجان و استان قم است.
آمار مراجعه اورژانس بیمارستان در سال گذشته بیش از 70 هزار مورد و بیمارستان پوشش دهنده بیماران ارجاعی از شهرستان های شمالی استان است.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.