علیرضا افقهی مدیر این بیمارستان در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح براساس استانداردهای بیمارستان ایمن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندارد سازی و بازسازی توسعه اورژانس انجام شده است.
وی گفت: بیمارستان غرضی به عنوان اولین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی که استانداردهای بیمارستان ایمن در آن رعایت شده قابل معرفی است.
افقهی توسعه و استانداردسازی را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و بیان کرد: برای این طرح تاکنون بالغ بر 40 میلیارد ریال و همچنین 26 میلیارد ریال هزینه ساختمانی و حدود 9 میلیارد ریال هزینه تجهیزات پزشکی و حدود 15میلیارد ریال برای وسایل جانبی هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، اورژانس این بیمارستان با 2 هزار و 200 متر مربع مساحت دارای 30 تخت بیمارستانی و بخش هایی از جمله ایزوله و بستری موقت را داراست.
بیمارستان غرضی یکی از بیمارستان های ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان اصفهان است که در شهریور 75 در شمال شهر اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این بیمارستان دارای ظرفیت 256 تخت است که تا سال 85 ، 241 تخت آن به صورت فعال مورد استفاده قرار گرفت.
این بیمارستان اکنون ارائه کننده خدمات اورژانس ، اتاق عمل ، زایشگاه و مراقبتهای ویژه شامل ICU ، CCU ، Post ccu و خدمات بستری در بخش های داخلی ، جراحی زنان و جراحی مردان شامل جراحی عمومی ، ENT ، چشم پزشکی، ارتوپدی ، ارولوژی ، جراحی ، روانپزشکی ، مامایی ، زایشگاه ، نوزادان و داخلی اعصاب است.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.