به گزارش ایرنا، متین زبردست جمعه شب در حاشیه آیین اهدای جام قهرمانی به تیم والیبال بانوان ذوب آهن در ورزشگاه ملت اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: در زمان حاضر در حال جمع آوری کارنامه چند سرمربی خارجی هستیم اما تاکنون مذاکره ای انجام نشده است.
وی اضافه کرد: اولویت ما انتخاب یک سرمربی از کشور چین است و امیدواریم تیم ملی والیبال بانوان به سطحی برسد که لیاقتش را دارد.
نایب رییس فدراسیون والیبال درباره پخش تلویزیونی مسابقات و ورود تماشاچیان مرد به ورزشگاه تصریح کرد: در صورتی که رعایت تمامی شئونات اسلامی بشود حضور آقایان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات بانوان گامی موثر برای برنامه ریزی و پیشرفت بیشتر خواهد بود.
زبردست با اشاره به اهمیت حمایت حامیان مالی خاطرنشان کرد: بطور حتم بخش خصوصی با تیمداری در این رشته می تواند از تبلیغات بخوبی بهره ببرد و بی شک برای هر حامی سودمند خواهد بود.
وی با تاکید بر افزایش تیم های حاضر در لیگ ، تصریح کرد: با افراد با نفوذ در عرصه ورزش جلسه برگزار شده تا بواسطه تاکید آنان باشگاه هایی که در زمینه آقایان فعال هستند در بخش بانوان نیز تیمداری کنند.
به گزارش ایرنا، در این آیین جام و مدال های قهرمانی و جام و مدال های تیم سوم به ترتیب به بازیکنان تیم های ذوب آهن و نامی نو اصفهان اهدا شد.
تیم والیبال بانوان ذوب آهن پنجشنبه هفته قبل در هفته پایانی لیگ برتر در شهرآورد اصفهان تیم نامی نو را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و قهرمان لیگ برتر شد، در نهایت پس از ذوب آهن، پیکان تهران و نامی نو دوم و سوم شدند.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.