کمال الدین غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از تایید میزبانی استان گلستان برای برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته، گنبدکاووس آمادگی خود را برای میزبانی این رخداد بزرگ ورزشی به فدراسیون و مسئولان ورزش گلستان اعلام کرده است.
وی افزود: قرار است تا دو هفته آینده نماینده ای از فدراسیون جهانی والیبال نشسته برای بررسی شرایط و امکانات به گلستان سفر کند که در این سفر، شهر میزبان این رخداد بزرگ ورزشی مشخص می شود.
غلامی اضافه کرد: گنبدکاووس با توجه به حضور سرپرست تیم ملی والیبال نشسته و دو بازیکن ملی پوش، شانس بیشتری برای میزبانی این مسابقات دارد که قرار است با حضور هفت تیم در تیر ماه سال آینده برگزار شود.
درهمین پیوند معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این شهرستان از هر حیث آمادگی برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته مردان را دارد.
عبدالقدیر کریمی افزود: استاندار گلستان نیز چند روز پیش و در حاشیه مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گنبدکاووس، با برگزاری این مسابقات به میزبانی این شهرستان موافقت نموده است.
وی اضافه کرد: گنبدکاووس که از قطب های برتر کشور در رشته والیبال نشسته به شمار می رود و از این حیث آمادگی لازم برای برگزاری این رخداد بزرگ ورزشی را دارد.
کریمی تصریح کرد: برای میزبانی خوب این دوره از مسابقات، بزودی کمیته های مورد نیاز با مشارکت برخی ادارات و نهادها در گنبدکاووس تشکیل می شود.
به گزارش ایرنا، فرشید عاشوری سرپرست فعلی تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی، محمد نعمتی و آرش خرمالی دو بازیکن ملی پوش و جلیل ایمری از پیشکسوتان رشته والیبال نشسته در سطح ملی، همگی اهل گنبدکاووس هستند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و از قطب های ورزش والیبال و رشته های مختلف آن هعمچون والیبال نشسته و ساحلی است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.