در این مطلب آمده است : مهم همان غروری است که نمی توان زیر پا گذاشت! اما این چیزی که ما آن را غرور می پنداریم و به همین دلیل نمی توانیم زیر پا بگذاریم همه چیز می تواند نام داشته باشد به جز غرور؛ زیرا آنچه را نمی توان نادیده گرفت نامش تعهد است نه غرور.
بارها و بارها اشتباهات خود را تحت عنوان آزمون و خطا توجیه کرده و بازهم تکرار می کنیم اما حاضر نیستیم برای یک بار هم که شده زمان اندکی را به اندیشه پیرامون عدم موفقیت های خود و دلایل آن اختصاص داده و اگر به نتیجه دلخواه رسیدیم بدون توجه به زیر پا گذاشتن نخوتی به نام غرور اجرا را به کاردانان متعهدبسپاریم و بپذیریم بعضی از امور را نمی توان تنها با پشتوانه تخصص به انجام رساند.
تخصص زمانی می تواند بازده صد درصدی داشته باشد که با تعهد همراه شود، و گرنه همین می شود که هر روز فردی دست در جیب بیت المال و مردم کرده و موجودی آن را به تاراج ببرد. منظور از کاردان عصاره ای از تعهد و تخصص است که در فردی عجین شده باشد؛مدیران ارشد و دست اندرکاران صنعت موظف اند دور خود نگردند و ضمن کنار گذاشتن غرورهای نابجا آنچه از معضلات تولید را در توان خصولتی ها نمی بینند به این سو سوق دهند تا برای همیشه مسئله تخصص کنار تعهد را عینیت بخشند.
7141/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.