به گزارش ایرنا؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: در چهل سالگی انقلاب باید جشن های بزرگ و بی نظیری برای کورکردن چشم دشمنان و امیدوار کردن ملت ایران برگزار شود.
وی از همه نهادها و ارگان های سطح کشور خواست سهم دیروز ایران از پیشرفت و صنعت را با وضعیت کنونی قیاس کرده و برای مردم هنرمندانه بازگو کنند تا همگان ببینند و عبرت بگیرند.
امام جمعه همدان اضافه کرد: در چهل سالگی انقلاب شکوهمند و پربرکت اسلامی ایران وظیفه سنگینی برعهده داریم و آن مرور و بازخوانی گذشته ملت ایران و روند این پیروزی برای نسل جدید است.
آیت الله طه محمدی با اشاره به صدها آیه از قرآن کریم که سرگذشت تلخ قوم های مختلف را یادآوری می کند، افزود: از این آیات باید بهره گرفت و مرتب گذشته های سخت و دشوار قبل از انقلاب اسلامی را یادآوری کرده تا فراموش نکنیم و شاکر باشیم.
امام جمعه همدان بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی برابر قدرتهای جهان از معجزه های الهی بود و باید همواره سپاسگزار نعمتهای خداوند باشیم تا انقلاب پابرجا و قدرتمند بماند.
وی با اشاره به چهل ساله شدن انقلاب اسلامی گفت: اکنون ایران یک ابرقدرت در جهان محسوب شده و این درخت تنومند توان مقابله با انواع تیرهای فتنه و توطئه دشمنان را دارد به شرطی که ملت ایران هم به این باور رسیده باشند.
آیت الله طه محمدی ادامه داد: روزگاری ایران سیم خاردار نداشت و حالا سازنده انواع موشکهای پیشرفته در جهان است و خار چشم اروپا و آمریکا شده و دشمنان از این موفقیت چشمگیرعاصی و سرگردان شده اند.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برپا می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.