به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا صادقی روز سه شنبه در دومین اطاق اندیشه ورز مدیران روابط عمومی دستگاه های هم خانواده وزارت ارشاد(ادارات کل اوقاف و امور خیریه، حج و زیارت، نهاد کتابخانه ها و ارشاد اسلامی) در دفتر مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان، برائت از مشرکین، نمازجمعه، مسابقات قرآنی، تربیت حافظان قرآن، تغییر فرهنگ مردم، وحدت مسلمین، آزادی و ارایه خدمات در حوزه های مختلف را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.
وی اظهارداشت: نفوذ انقلاب اسلامی در قلب اروپا و امریکا و برائت از مشرکین در حج یکی از دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی است که باید به نحو احسن این مهم تبیین شود.
وی خاطرنشان کرد : با توجه به دستاوردهای یاد شده هنوز مشکلاتی از جمله تورم و معیشتی مردم وجود دارد که مسوولان نظام برای رفع آنها تلاش کرده اند و در سال جاری با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب باید در زمینه ایجاد اشتغال نهایت تلاش را داشته باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تاکید بر انعکاس روشهای خاص دستاوردهای انقلاب در چهلمین سال بزرگداشت آن تصریح کرد : این دستاوردها باید همه جانبه بیش از پیش برای نسل امروز معرفی شود.
صادقی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه اوقاف کم نظیر دانست و ادامه داد : این دستاوردها باید به ویژه از سوی رسانه ها انعکاس یابد بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروزه بقاغ متبرکه از همه جهات باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند لذا یکی از دستاوردهای انقلاب عمران و آبادانی بقاع این فرزندان مظلوم اهل بیت(ع) بوده و پایگاه هایی در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به خاطر همین است که دشمن از تجمعات جوانان و مردم در کنار بقاع و توسل به آنان هراس دارند.
به گفته وی قبل از انقلاب روستاهای استان و کشور از نعمت گاز طبیعی، برق ، آب و مخابرات بی بهره بودند اما هم اینک در تمامی روستاها این مزایا برخوردارند.
در این جلسه علاوه بر تشریح مصوبات جلسه قبلی بر ضرورت اطلاع رسانی هدفمند در نهادهای هم خانواده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد.
6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.