به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته اصفهان افزود : سالها با برنامه ریزی و دلارهای غرب و شرق به کشور سرازیر شد تا برخی در داخل شعار علیه اصل نظام دادند به عزاداران حسینی جسارت و گمان کرده بودند که با حمایت مستکبران کار تمام است.
وی در بخشی دیگری با اشاره به رحلت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، اظهارداشت: ایشان عالمی وارسته، خدوم، متواضع، برادر سه شهید، کارگزاری با وفا بودند که یک لحظه از حمایت ولایت کوتاه نیامد.
مشکل کم آبی دیگر موضوع مطروحه در نمازجمعه امروز خطیب جمعه موقت اصفهان بود که خاطرنشان کرد : چه کسی مسوول انتقال آب به فلات مرکزی است آیا مردم باید انجام دهند یا دولت، رییس جمهوری گفت در مساله آب فرقی بین اصفهان و سایر استانها نیست، ای کاش این تفاوت نبود، چرا برای یزد از اصفهان آبرسانی شد؟ چرا آب یزد از خلیج فارس یا سایر منابع تامین نشد؟
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد : اصفهان به اندازه 10 استان مالیات می دهد که به واسطه آن بسیاری از مردم بیکار و کارگاه های آن تعطیل شدند.
میردامادی ادامه داد : ما با اصل اخذ مالیات مشکلی نداریم ولی عدالت در اخذ آن اجرا نمی شود، آیا اینگونه باید با مردم برخورد کرد؟
وی در خصوص عملکرد برخی از مدیران بیان کرد : چرا خدمات عمرانی صورت نمی گیرد، مردم راضی نیستند با هزینه های میلیاردی جشن معرفی اصفهان برگزار شود.
وی با اشاره به سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی و آتش گرفتن مدرسه ای در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد چرا بعد از حوادث به فکر رفع مشکلات بر می آیید.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رییس جمهوری امریکا یادآور شد : رییس جمهوری آمریکا اعتراف می کند اگر مدتی دست حمایت خود را از سر عربستان بردارد آنها نابود می شوند و این نماد اقتدار ایران اسلامی است.
وی در خطبه اول نماز جمعه اظهارداشت : تمام مشکلات، مفاسد، ظلم ها، جاه طلبی ها و گناهها ناشی از فراموشی قیامت است ، اگر قیامت یا آیات مربوط یادآوری شود مشکلات جامعه حل می شود.
میردامادی با اشاره به سختگیری های حضرت علی (ع) در خصوص بیت المال افزود: متاسفانه امروز در جوامع شاهد ریخت و پاش ها و غارت ها هستیم به گونه ای که برخی ها بیت المال را چپاول می کنند و آب از آب تکان نمی خورد.
به گفته وی برگزاری نامناسب کنسرت ها، فراهم کردن زمینه های مشاهده بدن مردان نامحرم در ورزشگاهها، فراهم کردن زمینه حضور نامناسب زنان در جامعه و شادی بخشی های غیر دینی به جای نشاط آفرینی دینی به دلیل فراموشی حساب و کتاب قیامت است.
6026/7134
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.