به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از افتخارآفرینان اصفهانی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا که در استانداری اصفهان برگزار شد، افزود: در این کارگروه که یک یا چند نماینده ورزشکاران نیز حضور دارند، باید مسائل مختلف ورزشکاران این منطقه از جمله معیشت، بیمه، و شغل بررسی شود.
وی با بیان اینکه اداره کل امور اجتماعی استانداری، ورزش و جوانان اعضای حقوقی و سازمان مدیریت برنامه ریزی اصفهان این کارگروه خواهند بود، ادامه داد: حضور یک یا چند حامی مالی برای پشتیبانی از ورزشکاران در این کارگروه ضروری است، زیرا حمایت آنان، بخش زیادی از دغدغه های افتخارآفرینان ورزشی را حل می کند.
استاندار اصفهان همچنین تاکید کرد که در این کارگروه، وعده های استاندار پیشین اصفهان نیز مورد بررسی قرار گیرد و در صورت وجود منابع لازم محقق شود.
محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان اصفهان تیرماه امسال در دیدار با اعضای کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا و اعضای شورای المپیک آسیا گفته بود :هر یک از ورزشکاران اصفهانی که در مسابقات آسیایی جاکارتا طلا، نقره و یا برنز کسب کنند به ترتیب 50 ، 30 و 20 میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.
رضایی درخشش تک تک ورزشکاران در عرصه های گوناگون بین المللی را مایه افتخار دانست و اظهارداشت: در زمانی که کشور در شرایط سخت و مواجهه با تحریم ها به سر می برد، کسب مدال های رنگارنگ در میادین ارزش بیشتری پیدا می کند.
در این دیدار جمعی از ورزشکاران و افتخارآفرینان بازی های آسیایی و همچنین مدال آوران پاراآسیایی 2018 جاکارتا حضور داشتند و علیرضا مختاری همامی دارنده چند مدال دو و میدانی پاراآسیایی و شهربانو منصوریان افتخارآفرین رشته ووشو به نمایندگی از مدال آوران پیرامون خواسته ها و نیازهای این جمع سخن گفتند.
6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.