دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان و ناظر این مسابقات، پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات در چهار رشته مچ اندازی جمعه دوم آذر، پرس سینه و لیفتینگ شنبه و یکشنبه سوم و چهارم آذر و قوی‌ ترین مردان پنجشنبه هشتم آذر بمناسبت هفته وحدت میلاد رسول اکرم(ص) و هفته بسیج به میزبانی شهرستان گلپایگان در ردهای سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن ورزشی 17 شهریور برگزار شد.
مجتبی محمدی افزود: در مسابقات قوی ترین مردان منهای 105 کیلوگرم علی شکری و رضا عبادی هر دو از اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند و احمد مرادی از مبارکه سوم شد.
کاپ اخلاق این مسابقات به حمید رمضانی اهدا شد.
به نفرات اول تا سوم این مسابقات مدال و جوائز نقدی اهدا شد.
وی اظهارداشت : در مسابقات مچ اندازی 96 ورزشکار ، پرس سینه 103 ورزشکار و وزنه برداری قدرتی 116 ورزشکار در قالب 13 تیم از شهرستان مختلف استان با یکدیگر رقابت کردند.
رئیس هیات بدنسازی استان اصفهان هدف از برگزاری این المپیاد را استعدادیابی، تشویق مردم به ورزش و شور و نشاط اجتماعی در بین مردم به خصوص جوانان برشمرد و گفت: این المپیاد ورزشی برای اولین بار در استان با توجه به توانمندی های ورزشی گلپایگان به میزبانی این شهرستان برگزار شد.
حسین یار محمدیان افزود : این المپیاد ورزشی با همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام، اداره ورزش و جوانان و دیگر دستگاه ها شهرستان گلپایگان در سطح خوبی انجام شد.
به گفته وی هیات بدنسازی استان در بین 31 استان کشور مانند سال گذشته عنوان اول را در سال 97 کسب کرده است .
جمشید صیادی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه این المپیاد در سطح بسیار بالایی در برگزار شد از همه دست اندرکاران این رویداد ورزشی قدردانی کرد.
6026//7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.