به گزارش ایرنا، جواد نکونام عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: تیم ما در چارچوب مسابقات حذفی، دو هفته قبل با سپاهان بازی کرد بنابر این هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند.
وی شرایط بازی در جام حذفی و لیگ برتر باشگاههای کشور را متفاوت دانست و افزود: فردا در ادامه رقابت های لیگ برتر در خانه حریف بازی می کنیم و نتیجه این دیدار برای ما مهم است.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: سپاهان تیم پر مهره و قدرتمندی است که از خط حمله قوی برخوردار می باشد و در دیدار فردا به پیروزی نیاز دارد بنابر این بازی با این تیم سخت است.
وی با اشاره به اینکه شرایط تیم نساجی مازندران بهتر از قبل شده است ، افزود: باتوجه به داشته هایمان، سعی می کنیم بازی مدنظرمان را ارائه دهیم و با نتیجه ای خوب اصفهان را ترک کنیم.
نکونام با اشاره به اینکه تیم نساجی مازندران توسط بخش خصوصی حمایت می شود و هزینه این تیم را مالکان باشگاه پرداخت می کنند، افزود: سعی ما بر این است که این تیم را در لیگ برتر باشگاههای کشور حفظ کنیم تا با کسب تجربیات بیشتر، در سال های آینده به نتایج بهتری دست یابیم .
وی گفت: به جز شاهد محمدی تمام بازیکنان تیم نساجی مازندران برای دیدار فردا آماده اند.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور عصر فردا ( جمعه ) در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
8114 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.