به گزارش ایرنا، پائولو سرجیوسر مربی پرتغالی تیم نفت آبادان، با بیان اینکه سپاهان از مربی، بازیکنان و هواداران خوبی برخوردار است گفت: در این بازی همه تلاش خود را انجام می دهیم تا برنامه هایمان را عملی کنیم و کار برای این تیم سخت شود.
وی همچنین گفت: لوئیز سوارز، مهاجم خارجی جدید این تیم در دیدار فردا مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.
سرجیو با بیان اینکه مربی گری در تیم صنعت نفت آبادان تجربه جدیدی است افزود: پیشنهادهای از چند باشگاه داشتم ولی در نهایت این تیم را انتخاب کردم.
وی در مورد 'کرار جاسم' و شایعات رفتن این بازیکن از صنعت نفت گفت: تا این لحظه نمی دانم وضعیت این بازیکن چه شده است، به اصفهان نیامد ولی در آبادان با ما تمرین می کرد.
وی از اینکه این دیدار بدون تماشاکر برگزار می شود ابراز تاسف کرد و گفت: فوتبال برای تماشاگران است و با آنها معنا پیدا می کند وبدون انها همانند غذای بدون نمک و فلل است.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر فوتبال در فصل جاری بدون تماشاگر به مصاف صنعت نفت آبادان می رود. حکم محرومیت سپاهان از داشتن تماشاگر در اولین دیدار لیگ برتر امسال، فصل قبل گرفته شده و در فصل جاری اعمال می شود.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
8114 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.