به گزارش ایرنا، سید علیرضا مروجی روز دوشنبه به خبرنگاران بیان کرد: افزون بر 32 هزار و 960 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان های عمومی 6 ماهه نخست امسال از سوی کارشناسان بهداشت محیط کاشان بازرسی و یک هزار و 257 اخطاریه بهداشتی نیز صادر شد.
وی با اشاره به صدور پنج هزار و 192 کارت معاینه پزشکی برای شاغلان مرکزهای تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان های عمومی از سوی واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: 6 هزار و 344 مورد سنجش محیط، وسایل و ابزار مرتبط با مواد غذایی انجام و 817 نمونه برداری از خوراکی ها در آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی بررسی شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین به نظارت بر هشت استخر شنای منطقه از سوی کارشناسان بهداشت محیط اشاره و بیان کرد: 106 مورد بازدید از استخرها و افزون بر 455 کلرسنجی، 366 نمونه برداری میکروبی و پیگیری نقص های بهداشتی به صورت حضوری و نامه نگاری انجام شد.
وی با اشاره به بررسی 460 مورد شکایت بهداشتی سامانه 190 اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مرکزهای تهیه و توزیع مواد غذایی یا مکان های عمومی می توانند موضوع را با این سامانه در میان بگذارند.
جمعیت افزون بر 468 هزار نفری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.
کاشان در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.