علیرضا یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 9 طرح از طرح های مزبور توسط دولت و از محل طرح تحول نظام سلامت و یک طرح توسط خیران احداث شده است.
وی با بیان اینکه این طرح ها در شهرستان های اصفهان، شاهین شهر و میمه، فریدن، اردستان، لنجان، فلاورجان و چادگان به بهره برداری رسیده است، گفت: طرح های مذکور با اعتبار 91 میلیارد و 190 میلیون ریال اجرا شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: این طرح ها شامل احداث و بهره برداری از مرکز جامع سلامت اصفهانک و خوراسگان، خانه بهداشت دشتی و پایگاه سلامت قلعه شور در شهرستان اصفهان، آزمایشگاه مرکزی و آموزشگاه بهورزی در فریدن و مرکز جامع سلامت پیربکران در فلاورجان است.
وی سایر طرح های بهداشتی و درمانی را احداث مرکز جامع سلامت زواره در اردستان، مرکز جامع سلامت مخابرات در شاهین شهر، مرکز جامع سلامت باغشاد در لنجان و مرکز سلامت روستایی و 2 واحد پانسیون در حجت آباد(سد زاینده رود) در چادگان عنوان کرد.
دوم تا هشتم شهریور به نام 'هفته دولت' نامگذاری شده است.
استان اصفهان دارای حدود 6 هزار تخت بیمارستانی، 52 بیمارستان(37 دولتی و 15 خصوصی و خیریه)، حدود 500 پایگاه سلامت شهری، بیش از 520 باب خانه بهداشت روستایی و 80 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی است.
ت/6027/3011
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.