به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاج ‌صادقی روز پنجشنبه در آیین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌ الزمان (عج) و قرارگاه منطقه ‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به حملات تروریستی هفته گذشته به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز افزود: به لطف الهی دشمنان آن چنان پشیمان شوند که دیگر جرأت حمله تروریستی به این حرکات را نداشته باشند.
وی اظهارداشت : دشمنان به یاد دارند زمانی که هفت نفر از نیروهای سپاه در سوریه به شهادت رسیدند، عاقلانه و خردمندانه به آنها پاسخی داده شد که خواب را از چشمان آنها ربود.
به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی هفته گذشته به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت آغازهفته دفاع مقدس در حال اجرا بود ، 24 نفر شهید و حدود 60 تن زخمی شدند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد : دفاع مقدس ما در امتداد عاشورا حسینی که سه ویژگی قداست، ماندگاری و تاثیرگذاری را دارد، است.
وی با بیان این که قیام عاشورا تنها بدعت های سال 61 هجری را از بین نبرد بلکه مانع بسیاری از بدعت ها در تاریخ اسلام شد، بیان کرد : دشمنان با همه ابزار، دست به دست هم داده اند تا این خورشید، کم فروغ شود اما خدا اراده کرده که عاشورا پرفروغ ‌تر، شفاف ‌تر و زنده ‌تر شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: قیام عاشورا به آزادی خواهان جهان آموخت که هر مکان کربلا و هر زمان عاشورا است و بنابراین انسان باید وضعیت خود را در دفاع از حق مشخص کند.
حاج ‌صادقی خاطرنشان کرد : دفاع مقدس از جنس جنگ بود اما مقدس است زیرا ما آغاز کننده جنگ نبودیم و دفاع کرد‌یم و به آن افتخار می‌ کنیم.
وی ادامه داد : دشمن از طریق جنگ قصد داشت انقلاب را نابود کند و مانع از صدور انقلاب شود اما دفاع مقدس عامل باقی ماندن و صدور انقلاب اسلامی شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: پس از جنگ تحمیلی و یاس از حمله نظامی، دشمن به بهانه انرژی هسته ‌ای در پی نابودی انقلاب است بنابراین تا دشمنی وجود دارد، دفاع نیز هست و این دفاع، مقدس است.
حاج صادقی گفت : پس از حضرت امام (ره) فردی سکان هدایت انقلاب اسلامی را به دست گرفت که از جنس امام بود و به همین دلیل انقلاب اسلامی از مسیر خود منحرف نشد، هر چند دشمن تلاش می کرد منحرف شود.
وی اضافه کرد : با شعار هیهات من‌ الذله که از امام حسین (ع) یاد گرفته ‌ایم مقابل فشار و سلطه طلبی استکبار کوتاه نمی‌ آییم و همانگونه که عاشورا تعطیلی و پایان ندارد، دفاع مقدس نیز بی پایان است.
حاج صادقی گفت : دشمن بداند که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، فرزندان این ملت در برابر دشمن ایستادند و شهید دادند و امروز سلطه آمریکا را نمی ‌پذیرند.
وی با اشاره به رمز تقدس و ماندگاری دفاع مقدس یادآور شد: شهدا چون کار خدایی انجام دادند، ماندگار شدند.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و قرارگاه منطقه‌ ای سید الشهدا (ع) معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین رضا غفاری تجلیل شد.
7134/ 2093/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.