به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی روز سه شنبه در مراسم تکریم و تجلیل از فرزندان شاهد و خانواده های شهدای شهرداری مراغه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور، کار بسیار ارزشمندی انجام دادند و وظیفه ما الگوبرداری از زندگانی شهدای راه حق است.
وی اضافه کرد: دشمن در زمان حاضر اقتصاد کشور را نشانه گرفته و قصد دارد از مطالبات مردم استفاده های ابزاری کند که باید با اتحاد و همبستگی نقشه های شوم آن ها را نقش برآب کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی، پروژه های عمرانی و خدماتی مراغه طبق برنامه پیش می رود که این امر فقط در سایه امنیت، همدلی، وحدت، همکاری و تعامل مردم، جناح های سیاسی و مسئولان در شهرستان است.
احمدی افزود: زیربنای توسعه در شرایطی محقق می شود که امنیت پایدار و با دوام باشد که اکنون در جمهوری اسلامی با درایت مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی این امنیت فراهم شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این مراسم افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستی خالی در مقابل ابرقدرت های جهان ایستادگی کردیم و نگذاشتیم حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.
یحیی غلامی با اشاره به اینکه دشمن در صدد ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان است، افزود: اتحاد و همبستگی همیشگی مردم و مسئولان آینده خوشی را برای انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد زد و این موضوع موجب ناراحتی دشمن می شود.
وی با بیان اینکه باید بیش از پیش یاد شهدا و ایثارگری های آنها را گرامی بداریم افزود: این اقدام یک سرمایه گزاری معنوی است و آثار مثبت آن به خود ما و جامعه باز می گردد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم گفت: شهدا، نماد، سمبل و افتخار ایران اسلامی هستند.
حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از قانع ترین مردمان هستند و مسئولان نیز از هیچ کوششی برای خدمات رسانی به آنان دریغ نمی کنند.
وی اضافه کرد: مسئولان کشور باید حول محور ولایت و دین داری بر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجود در جامعه غلبه کنند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از 34 نفر از فرزندان معظم شهدای شهرداری مراغه و خانواده های آنها تجلیل و قدردانی شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.