به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار سردار ' مجتبی فدا ' عصر چهارشنبه در رزمایش ' اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان حضرت محمد (ص) ' گفت: جنگ روانی یکی از برنامه های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است.
وی استفاده از فضای مجازی را یکی از راهبردهای دشمن برای عملی کردن اهداف خود در جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: فضای مجازی برای برخی مردم، واقعی تلقی می شود و دشمن نیز با سوء استفاده از این فرصت تلاش می کند افراد خود را پرتعداد نشان دهد و با تبلیعات منفی قدرت خود را چند برابر کند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان پیام رزمایش ' اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان حضرت محمد (ص) ' را میثاق مجدد با شهدا و دفاع از نظام اسلامی ایران بیان کرد و گفت: در این رزمایش، بسیجیان همانند شهدای دفاع مقدس هم قسم می شوند که اگر حادثه ای مثل عاشورا پیش آید تا پای جان در راه دفاع از اسلام مقاومت کنند.
وی با اشاره به تمرکز آمریکا بر مسائل داخلی ایران، افزود: یکی از دلایل این تمرکز، شکست آمریکا در منطقه است زیرا آمریکا به رغم هزینه کردن بیش از 6 تریلیون دلار در منطقه به نتیجه ای دست نیافت.
سردار فدا اظهارداشت: دومین دلیل تمرکز آمریکا بر مسائل داخلی ایران آن است که به دلیل روحیه بسیجی، حضور ایران تا پشت مرزهای رژیم صهیونیستی احساس می شود و این رژیم غاصب احساس خطر کرده است.
جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اظهار کرد: امروز ابتکار عمل و قدرت بازدارندگی موشکی جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا هر حمله ای علیه کشورمان با پاسخ محکم مواجه شود.
وی با اشاره به شکست های آمریکایی در افغانستان و عراق گفت: اگر آمریکایی ها در خود توان حمله نظامی به کشورمان را می دیدند، قطعا اقدام می کردند.
سردار فدا به اشرافیت اطلاعاتی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: طی سال های گذشته دهها گروه تروریستی که با حمایت جبهه استکبار قصد ورود به مرزها را داشتند، قبل از ورود به مرز یا هنگام ورود یا بعد از آن منهدم شدند.
جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به اینکه دشمن در زمینه نظامی توان رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اضافه کرد: دشمن به جنگ اقتصادی و ایجاد جنگ روانی روی آورده است.
وی شرایط کشور را بدتر از دهه 60 ندانست و ادامه داد: تحریم ها، کمبودها، سوء مدیریت، ما را از راهمان منحرف نخواهد کرد.
سردار فدا تصریح کرد: در دهه 60 به رغم جنگ، تحریم و ترور مسئولان نظام، مردم از حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران دست نکشیدند و اکنون نیز کم نخواهند گذاشت.
وی اضافه کرد: در صحنه عملی نیز دشمن برای ضربه زدن به کشور برنامه هایی را از جمله بهره گیری از نفودی ها؛ گروههای تروریستی، منافقین، فرقه های ضاله، سلطنت طلب ها تدارک دیده است.
جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: مردم در دی سال گذشته نشان دادند به رغم مشکلات و  معضلات اقتصادی، حامی نظام اسلامی هستند و صف خود را از ضد انقلاب جدا کردند.
وی ادامه داد: امروز نیز دشمن با برجسته کردن برخی مشکلات قصد ایجاد تفرقه و از بین بردن همبستگی ملت ایران را دارد که باید هوشیار بود و با کمک ملت و تدابیر مسئولان بر مشکلات غلبه کرد.
سردار فدا اضافه کرد: امروز با شهدا هم قسم می شویم و تجدید عهد و پیمان می کنیم که همواره در کنار مردم در راستای دفاع از راه و مکتب امام (ره) و پیپشتیبانی از رهبر معظم انقلاب همچنان پای نظام مقدس اسلامی ایستاده ایم و این نشاط را به جامعه منتقل می کنیم.
به گزارش ایرنا، رزمایش ' اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان حضرت محمد (ص)' روز چهارشنبه با حضور 20 گردان بیت المقدس از نواحی امام رضا (ع) و امام صادق (ع) در شهر اصفهان برگزار شد.
بسیجیان اصفهان در این رزمایش با حضور در خیابان های این شهر خاطرات روزهای
اعزام رزمندگان اسلام به جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس را تداعی و با تجمع در میدان انقلاب این شهر عزاداری کردند.
این نیروها سپس برای انجام تمرینات تاکتیکی از جمله پیاده روی شبانه و آتش و حرکت به منطقه عمومی اردوگاه قدس علویجه اعزام شدند.
این رزمایش با هدف  آمادگی، حفظ و انسجام نیروهای گردان های بیت المقدس و ایجاد رعب در دل دشمنان و دلگرمی دوستداران انقلاب برگزار می شود.
همزمان با این رزمایش بیش از 400 نفر از جهادگران بسیجی در عرصه های عمرانی، پزشکی، درمانی، اجتماعی و امدادی در مناطق محروم خدمت رسانی می کنند.
رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) که از 9 شهریور در استان های کشور اغاز شده است تا 29 همین ماه ادامه می یابد.
7134/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.