به گزارش ایرنا سرگرد محمد فاطمی نسب روز دوشنبه در نشست سیاسی مداحان و روحانیون شهرستان درمیان در روستای منصور آباد افزود: در دوران دفاع مقدس وظیفه رزمندگان جنگ و جهاد بود و امروز همه باید در عرصه خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.
وی بیان کرد: باز کردن گره مشکلات کشور به دست خود ماست، بر اساس آیات قرآن کریم تا زمانی که خود مردم یا گروهی بصیرت پیدا نکنند و برای تغییر اوضاع خود تلاش نکنند، مشکلات حل نخواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: بصیرت مردم از سرمایه های نظام اسلامی است که برای پیشرفت انقلاب و حل مشکلات مختلف این بصیرت ضروری است.
وی تصریح کرد: ملت ما باید همیشه هوشیار و گوش به فرمان رهبر باشد تا نظام اسلامی از ناهمواری های مسیر و توطئه های مختلف دشمنان به سلامت گذر کند.
وی با بیان اینکه تاکنون استکبار جهانی توطئه های مختلفی علیه ما طراحی کرده و تمام اهداف آنان نقش بر آب شده است، اضافه کرد: هیئت های مذهبی و مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری داشته اند، انقلاب ما با بصیرت افزایی در همین هیئت ها به پیروزی رسید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان ادامه داد: مراسم عزاداری سید الشهدا در ایام محرم و صفر فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی و رفع بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی و تبیین موضوعات بصیرتی است.
وی اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری امروز حفظ و نگه داشتن انقلاب اسلامی بالاترین امر به معروف و نهی از منکر است که باید همه ما برای تعالی و پشرفت انقلاب تلاش کنیم.
فاطمی نسب با اشاره به اینکه امروز در فضای مجازی و حقیقی گاهی اوقات مسائلی منتشر می شود که نظام و انقلاب اسلامی کارآمد نیست، افزود: تبیین اهداف انقلاب وظیفه همه ما است، باید در مراسم های عزاداری دستاوردهای پرافتخار انقلاب و نظام برای مردم روشن شود.
وی گفت: اگر ضعف و مشکلی در جامعه وجود دارد، این اشکالات به خود ما مسئولان برمی گردد نه به نظام و انقلاب، راه نظام و انقلاب اسلامی مشخص است و مسیرش را طی خواهد کرد.
شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات، از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.