همانطور که می دانیم هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است.
همچنین باید گفت که شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تا کنون نیز ادامه دارد در این راستا تصمیم گرفتم قلم را بردارم و از بخشی از دستاوردهای دولت در این هفته که درمعرض عموم قرار گرفته ( نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت) مطلبی را به رشته تحریر در بیاورم.
حقیقتا برکسی پوشیده نیست که دولت تدبیر و امید در استان خوزستان با نماینده خوش فکر و جوانش یعنی دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اقدامات قابل توجهی در استان انجام داده است هرچند خدمت رسانی به مردم از وظایف قوای سه گانه و به ویژه دولت است اما بدور از انصاف است که بگوییم دولت فعلی هیچ کاری برای خوزستان نکرده است!
ناگفته نماند که برپایی نمایشگاه هفته دولت در خوزستان علاوه بر ایجاد پل ارتباطی با شهروندان، باعث دمیدن روحیه نشاط و امید در مردم خواهد شد که این مهم همواره مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است.
همچنین باید به مصوبه هیات دولت در سال 95 در حوزه های مهمی همچون مهار کانون های گرد و غبار، آب و فاضلاب، طرح 550 هزار هکتاری و احیای رودخانه کارون از اقدامات دولت تدبیر در استان خوزستان است.
ناامید کردن مردم حربه دشمن است و در این برهه حساس کنونی که بدون اغراق باید اذعان کرد که وضعیت معیشتی مردم بحرانی است، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از این مهم برای ضربه زدن به نظام متحد شده اند و در حال تزریق و ایجاد روحیه یاس و نامیدی در جامعه هشتند، همچنین این دشمنان خبیث استکبار جهانی با تکیه بر ضعف مدیریت دولت در خدمت رسانی به مردم درصدد تخریب نظام که هدف غایی آنها است به پا خواسته اند.
البته نباید از این نکته غافل شد که بیش از چند دهه است که تلاش همه جانبه استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسرائیل بر علیه انقلاب اسلامی آغاز شده است اما ملت غیور و سرافزار ایران با بصیرت رهبر فرهیخته انقلاب در مقابل این توطئه ها ایستاده است.
همچنین باید تاکید کرد دستاوردهای انقلاب اسلامی بی بدیل است از این رو آمریکا و ابرقدرت های جهانی همچنان در مخالفت علیه انقلاب اسلامی به توطئه می‌پردازند که می بایست با اتکاء به آرمان‌های انقلاب به حرکت خود ادامه می‌دهیم.
ناگفته نماند که رهبر انقلاب همواره براین نکته تاکید دارند که امروز وظیفه‌ی آحاد ملت این است که به مسئولین کشوری و دولتی کمک و از آنها حمایت کنند.
البته با برنامه ریزی، مدیریت صحیح، مبارزه قاطع با قاچاق و محتکران و استفاده مناسب از فرصت ها و ظرفیت ها، می توان بر چالش ها به ویژه چالش اقتصادی و گرانی های اخیر کشور غلبه کرد.
در پایان باید به این نکته اشاره کرد که پاسخگو بودن مسئولان باعث می شود تا وجهه مردمی بودن دولت بیشتر در اذهان مشخص شود که حقیقتا در نمایشگاه هفته دولت ما شاهد این اقدام شایسته از ادارات، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی که غرفه به پا کرده اند بوده ایم.
9887/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.