به گزارش خبرنگار ایرنا، مراد علی تاتار روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی قصرشیرین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت افزود: مسئولیت ها ماندگار نیستند و از آن باید به عنوان یک امانت و فرصتی برای ارائه خدمت صادقانه به مردم استفاده کرد.
وی اظهارداشت: رجایی و باهنر ، 2 الگوی خدمت رسانی به مردم هستند که در دوران کوتاه مسئولیتشان خدماتی شایان و ماندگار به مردم و نظام ارائه کردند و این گونه با رفتار نیک و شهادتشان جاودانه شدند.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام در بخش های مختلف ، بیان کرد: هفته دولت فرصتی مطلوبی برای بیان دستاوردهای نظام و بازگو کردن خدمات ارائه شده توسط دولتمردان به مردم است که در صورت تحقق این مهم ، روحیه امید و نشاط در جامعه تزریق می شود.
فرماندار قصرشیرین گفت: دشمن و در راس آن استکبار جهانی ، قصد دارد بین مردم و مسئولان شکاف و اختلاف ایجاد کند و با خدشه وارد کردن به دین ، به نظام اسلامی ضربه بزند.
تاتار ، افزود: با حضور همیشگی مردم در همه صحنه ها و رهبری های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تمام توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی خنثی شده است و بدخواهان این نظام الهی با افزایش بصیرت سیاسی مردم ، نمی توانند کاری از پیش ببرند.
وی ادامه داد: قصرشیرین با برخورداری از 186 کیلومتر نوار مرزی ، امنیت بسیار مطلوبی در این شهرستان حاکم است و مردم با کمال آرامش در جوار مرز زندگی می کنند.
در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی ، از کارمندان نمونه دستگاه های اجرای شهرستان قصرشیرین تجلیل شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 186 کیلومتر مرز و 27 هزار تن جمعیت دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان واقع است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.