مرتضی بابایی روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: تا زمانی که نگاه سیاسی مدیران استان درنحوه فعالیت های آنان و خدمت رسانی به مردم تاثیر نگذارد از توانمندی ایشان استفاده می شود و این رویکرد استاندار قم برای انتخاب مدیران استان در سال های اخیر بوده است.
وی بیان کرد: ما از تشکل های سیاسی و احزاب فعال در استان، انتظار داریم با توجه به شرایط موجود، نقادی منصفانه داشته باشند و از تخریب بپرهیزند.
وی با اشاره به این که فعالان سیاسی قم می توانند پیشگامان وحدت باشند، ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری، همدلی و وحدت احزاب و تشکل های سیاسی می تواند موجب انسجام مردم و آرامش فضای داخلی کشور شود.
بابایی گفت: قم در حوزه مسایل سیاسی کشور جایگاه ویژه ای دارد و نباید اجازه داد عده ای به دور از چارچوب های قانونی و اخذ مجوزهای لازم، فضای سیاسی استان را ملتهب کنند.
وی افزود: امروز شخصیت های توانمندی در احزاب و تشکل های سیاسی قم حضور دارند که می توانند در تصمیم سازی و تصمیم گیری های مسئولان کشور تاثیر گذار باشند.
وی ادامه داد: ظرفیت احزاب استان تنها در حوزه مسایل سیاسی خلاصه نمی شود و این نهادهای مدنی می توانند در حل مسائل مختلف موثر باشند.
هم اکنون 42 حزب و تشکل سیاسی فعال در استان قم حضور دارند که می توانند از ظرفیت خانه احزاب برای بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون مسائل مختلف کشور و استان استفاده کنند.
خانه احزاب قم به عنوان نهمین خانه احزاب کشور در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مسئولان ملی و استانی با انتخاب هیات رئیسه آغاز به کار کرد.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.