به گزارش ایرنا، عبدالله جلالی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که لبیک امت همیشه در صحنه به آرمان امام راحل (ره) و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، نشان می دهد جنایت های اسرائیل و آرمان قدس هیچ گاه از ذهن ها پاک نمی شود مگر با آزادی قدس شریف و این مساله در آینده نه چندان دور محقق می شود.
وی بیان کرد: مردم موقعیت شناس ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه دفاع از فلسطین نشان دادند نمی توان در برابر کشتار بی گناهان ساکت بود و مقاومت تنها راهکار پیروزی در برابر مستکبران عالم و اسرائیل جنایتکار است.
وی ادامه داد: بصیرت و حماسه آفرینی مردم ایران با حضور گسترده ای که در راهپیمایی روز قدس امسال از خود نشان دادند، در دل تاریخ به یادگار می ماند و در نتیجه آن، آیندگان به زودی شاهد آزادی فلسطین خواهند بود.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.