به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی عصر پنج شنبه در ادامه تفسیر سوره مبارکه احزاب در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس اظهار داشت: اگر این اقدام صورت صورت نمی گرفت، اسرائیل غاصب سرزمین های بیشتری را تصاحب کرده بود، اما امروز در دایره قدرت خودش باقی مانده است.
امام خمینی (ره) در 16مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اسرائیل غاصب به شدت ضعیف است، و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تا 25سال دیگر در نقشه جهانی و در صفحه روزگار هیچ نامی از این رژیم باقی نخواهد ماند، گفت: یقین بدانید همان گونه که وعده حضرت امام برای فروپاشی شوروی محقق شد، وعده این سید اولاد پیغمبر نیز در مورد اشغالگران قدس تحقق پیدا خواهد کرد.
وی با تاکید بر ضرورت حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: سر دادن شعار علیه اسرائیل جنایتکار دست کم داغی را از دل مردم مظلوم فلسطین بر داشته و موجب تقویت اراده و قوت قلب آنها در مسیر آزاد سازی نخستین قبله گاه مسلمانان می شود.
رفیعی هم چنین با اشاره به صدور بیانیه بالفور در سال 1917 میلادی گفت: به موجب این دستورالعمل و مجوز صادر شده از سوی آرتور جیمز بالفور وزیر خارجه وقت انگلیس، تشکیل دولت یهود در منطقه فلسطین بلامانع شد.
عضو هیات علمی جامعه المصطفی اذعان داشت: بر طبق روایت ها اگر کسی موسس و بانی کاری خیر و یا شر باشد در هر زمان در پاداش و یا جزای آن سهم دارد، از این رو همان گونه که حضرت امام هر روز که می گذرد از برکت های این انقلاب برای مردم ثواب می برد، هر چقدر اسرائیل جنایت می کند نیز آن وزیر خارجه ملعون باید در برزخ حساب بدهد.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.