امیرحسین علیمردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح همای طرح در نظر گرفته شده است تا به هر خانواده به صورت میانگین، بن کارت به ارزش یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار ریال اختصاص یابد.
وی افزود: این طرح با کمک مجموعه خیران استان قم از جمله موسسه های خیریه، اتحادیه ها و اصناف در حال اجراست که تعدادی از خانواده ها این بن کارت ها را دریافت کرده اند و بقیه خانواده ها نیز تا پایان ماه مبارک رمضان بن کارت های خود را دریافت می کنند.
وی گفت: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت ‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی به نیازمندان وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌ های مردمی است.
علیمردانی در ادامه گفت: هر شب در مساجد محله های نقاط مختلف شهر قم با کمک از توان خیران محلی، افطاری توزیع می شود که توزیع بیش از 50 هزار پرس غذا پیش بینی شده است.
وی از خیران خواست تا در اجرای برنامه های مختلف در ماه مبارک رمضان برای کمک رسانی به خانواده های نیازمند سهیم باشند و کمک های نقدی را به شماره حساب 4978644020 نزد بانک ملت به شناسه 350008052114 واریز و یا برای اهدای کمک های غیرنقدی به جمعیت هلال احمر قم واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنند.
وی همچنین گفت: تعدادی صندوق و پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در محل نماز جمعه و اطراف مصلای قدس در نظر گرفته شده است تا همه مردم بتوانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.