به گزارش ایرنا، حبیب درگاهی شامگاه دوشنبه در بازدید از پست های امدادی استان زنجان افزود: با توجه به رایزنی های انجام گرفته موضوع مجمع خیران در ماههای آینده به استانها ابلاغ و پس از برطرف کردن ایرادات نهایی به تشکیل آن اقدام می شود.
وی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر بویژه سازمان داوطلبان خود را حلقه اتصال توانمندان و نیازمندان می داند و در این میان این جمعیت هر نوع فعالیتی که بتواند خیر و برکت آن به جامعه هدف قشر آسیب پذیر و دردمند جامعه برسد، استقبال می کند.
این مسئول ادامه داد: این جمعیت از هر نوع فعالیت خیرخواهانه چه در حرکت های جهادی در قالب ویزیت رایگان در مناطق محروم ، تشکیل مجمع خیران و فعالیت های نوعدوستانه حمایت می کند و این مهم را در برنامه کاری سال جاری مورد توجه قرار داده است.
وی با اشاره به فعالیت های این سازمان اظهار کرد: این جمعیت در 2 مرحله از سال سبدهای غذایی بین خانواده های نیازمندان، یکی در ماه مبارک رمضان با عنوان طرح 'همای رحمت' و دیگری در اوایل سال نو با عنوان' فرشتگان رحمت' توزیع می کند.
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: این طرح ها با کمکها و استقبال خوب مردمی مواجه شده و سبدهای غذایی به ارزش یک میلیون ریال بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.
به گفته درگاهی در استان زنجان نیز نزدیک به پنج هزار سبد غذایی برای توزیع به نیازمندان آماده سازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: طی بازدید های انجام گرفته از پست های امدادی شهرهای ابهر، خرمدره و زنجان آمادگی های بسیار خوبی به لحاظ امکانات و تجهیزات و هم به لحاظ نیروی انسانی وجود دارد که امیدواریم با کمک خیران کاستی‌های احتمالی این بخش ها نیز مرتفع شود.
این مسئول یاداوری کرد: در بحث حوادث غیرمترقبه هلال احمر متولی جمع آوری کمک های مردمی است چرا که به راحتی می تواند کارشناسی و بر حسب نیاز هزینه کند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.