به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر، افزود: مردمی برگزار شدن اعیاد ماه شعبان اثرهای روحی و روانی فروانی در بین شهروندان دارد.
وی ادامه داد: باید زیرساخت‌های مورد نیاز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های خدمات ‌رسانی و تامین نیازهای آن‌ها با حفظ مشارکت های مردمی در دستور کار بخش های اجرایی استان قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در ایام مبارک ماه شعبان خاطرنشان کرد: باید از فرصت اعیاد ماه شعبان در اجرای برنامه‌های فرهنگی با محتواهای غنی استفاده‌ شود، که از زیر ساخت های مخابراتی نیز می توان برای اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی بهره برد.
صادقی، ضرورت تعامل دستگاه‌های استانی در برگزاری باشکوه جشن‌های ماه شعبان را نیز مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: باید دستگاه های خدمات رسان در این ایام برای فراهم ساختن زیرساخت و تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به‌موقع و موردنیاز به مسافران و زائران اعیاد ماه شعبان و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه اقدام کنند.
استاندار قم همچنین با بیان ارتقاء سطح خدمات نوروزی در سال 97 به مسافران، افزود: برغم افزایش هشت درصدی مسافران ورودی به قم شاهد توسعه بستر های خدمت رسانی همه دستگاه ها بودیم و این موضوع قابل تقدیر است.
صادقی به اهمیت مفهوم سرمایه‌ اجتماعی اشاره کرد و گفت: باید همت و تلاش تمام مسئولان استانی در راستای خدمت به مردم و جامعه معطوف شود تا شاهد جلب رضایت عمومی باشیم.

** معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم نیز در این جلسه گفت: در ایام نیمه شعبان سال 96 شاهد افزایش 34 درصدی حضور زائران نسبت به سال 95 بودیم.
یونس عالی پور با بیان مشارکت‌های مردمی در برگزاری اعیاد نیمه شعبان و برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی در مسیر مسجد مقدس جمکران خاطر نشان کرد: با افزایش 34 درصدی زائران در نیمه شعبان سال 96 انتظار داریم امسال نیز این تعداد افزایش یابد که برای تحقق آن نیاز به افزایش تعداد ایستگاه های صلواتی برای خدمت رسانی به زائران است.
وی با تاکید بر اهمیت بهبود خدمات‌رسانی در ایام عید نیمه شعبان در استان قم افزود: نقاط ضعف و منفی موجود در سال‌های قبل باید با تدابیر درست و منطقی کاهش یابد.
وی همچنین به ورود بیش از 12 میلیون مسافر در قم در ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت: برنامه ‌ریزی‌های لازم برای مدیریت خدمات و رفاه مسافران در دستور کار همه دستگاه ها قرار گرفت.
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط ستاد تسهیلات و خدمات مسافر استان قم گفت: دستگاه‌هایی که در نوروز مسئولیت داشتند از تمام ظرفیت و توان خود برای ارائه خدمات بهتر استفاده کردند و ارتقاء سطح خدمات نسبت به سال‌های قبل را شاهد بودیم.
جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر ویژه نیمه شعبان، در سالن جلسه های ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.