در این پیام که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: خبر درگذشت عالم فرزانه، مرحوم مبرور آیت الله حاج شیخ نصر الله شاه آبادی (قدس سره) موجب نهایت تاسف گردید.
پیام حاکی است: او که انسان فرهیخته از بیتی شریف و خدوم بود، عمر با برکت خود را در جهات مختلف برای نشر اسلام و مکتب اهل بیت(ع) سپری کرد و آثار گرانقدری از خود به یادگار گذاشت.
آیت الله مکارم شیرازی در این پیام، این ضایعه اسفناک را به بیت شریف و گرانمایه مرحوم آیت الله شاه‌آبادی و فرزندان و برادران ایشان و حوزه‌های علمیه و تمام علاقه مندان آن عالم بزرگوار تسلیت گفته و علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان از درگاه خداوند لایزال مسالت کرده است.
آیت الله نصرالله شاه آبادی که از چندین هفته گذشته به دلیل زخم دیابت و گرفتگی عروق پا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت.
آیت‌الله نصرالله شاه ‌آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری و فرزند مرحوم آیت الله محمدعلی شاه‌ آبادی، استاد امام خمینی(ره) بود. مراسم تشییع پیکر این استاد برجسته حوزه های علمیه صبح فردا در تهران و عصر همان روز در قم برگزار می شود.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.