سید محمدکاظم میرعظیمی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که 868 خانواده زندانی زیرپوشش خدمات انجمن حمایت از زندانیان هستند افزود: از این مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای تهیه مواد غذایی و یک میلیارد ریال برای تهیه لباس است.
وی ادامه داد: همچنین به 750 خانواده زندانی که آموزش های 16 ساعت مهارت های زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد را گذرانده اند، یک میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی با اشاره به این که خدمات انجمن حمایت از زندانیان در طول سال ارائه می شود گفت: خانواده های زندانیانی که از لحاظ مالی دچار مشکل هستند از خدمات تشکل های مردمی و خیران این مجموعه استفاده می کنند، ضمن این که بر اساس دستورالعمل این انجمن، حمایت از خانواده زندانی تا سه ماه بعد از آزادی زندانی نیز امکان پذیر است.
وی ادامه داد: در کنار ارائه خدمات درمانی و هزینه های مادی، اردوهای فرهنگی و اجتماعی نیز به خانواده های آنان ارائه می شود، به گونه ای که در مهرماه امسال 50تن از دانش آموزان نخبه به همراه خانواده های خویش به مشهد مقدس اعزام شدند و در برنامه های فرهنگی و اجتماعی شرکت کردند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم از ایجاد اشتغال برای زندانیان خبر داد و گفت: در حال حاضر 70 زندانی جرائم غیرعمد با شرایط قانونی در بیرون از زندان مشغول به فعالیت هستند.
میرعظیمی گفت: همچنین زمینه ایجاد اشتغال با ظرفیت تولید لامپ های ال ای دی در زندان فراهم شده است تا 100 زندانی به کار و فعالیت در این حوزه مشغول شوند.
/8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.