به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر اظهار داشت: در ناآرامی های اخیر، متاسفانه عده ای ارزش های اسلامی را نادیده گرفته و به این ارزش ها اهانت کردند، ولی غافل از آن هستند که حرکت های ارزشی انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه می یابد.
تجمع های صنفی مسالمت آمیز چندی پیش در کشور با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان اسلام شکست خورد.
وی اظهار داشت: دشمن امروز عظمت روحانیت و ولایت فقیه را فهمیده است و می داند، فتنه داعش را هیچ کس نمی توانست خنثی کند، ولی با فتوای مرجعیت، همه جوانان و مومنان وارد صحنه مقابله با این موجود خطرناک شدند و با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، مرجعیت شیعه، مدافعان حرم و جبهه مقاومت بساط این موجود خطرناک جمع شد.
ملکی گفت: امروز دشمنان با تمام ابزارها به میدان آمده تا جوانان ما را از دین و باورهای اسلامی دور کند و یکی از این ابزارها فضای مجازی است که به حق فتنه اخر الزمان می باشد، متاسفانه فرمان فضای مجازی در دست صهیونیست هاست و ضمن رصد تمام تحولات درونی کشور ما، فساد و فحشا را در بین جوانان ترویج می کنند، این همان جنگ نرم شیطانی است.
وی ادامه داد: علما و مراجع تقلید فتوای مشترک دارند که نگاه کردن به فیلم های مبتذل، حرام است ولی دشمنان از طریق فضای مجازی، همه اینها را وارد جیب فرزندان و خانواده های ما کردند.
معاون تهذیب و اخلاق حوزه علمیه قم با اشاره به خطرات و آسیب های فضای مجازی گفت: خطر جدی است و شیطان در غرب به افکار غربی تجلی پیدا کرده است، هر چند ظاهر خوبی دارد ولی باطن او بر اساس اومانیسم، شیطان محور و شهوت محور است، فضای آن بسیار مسموم است و این خطر نسل جدید ما را تهدید می کند.
وی ادامه داد: اگر قرآن در خانواده های ما محور قرار نگیرد و ما را به یاد فانی بودن دنیا و زنده بودن ارزش های دینی نیندازد، عذاب خداوند نازل می شود.
ملکی خاطرنشان کرد: همه ما امروز مسئولیت داریم، رسالت ما تنها عبادت و به مسجد رفتن نیست و باید در همه امور اجتماعی در صحنه حاضر و مراقب توطئه دشمن باشیم.
وی بیان داشت: ملت ایران توقع دارد مسئولان با شجاعت و دلسوزی برای اقتدار این کشور تلاش کرده و اجازه ندهد شیطان صفتان درون امت اسلام رخنه کنند.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.